نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر سابق باشگاه میلان اعتراف کرد که از موفقیت بازیکن این تیم برای فتح جام حذفی ایتالیا به اندازه قهرمانی میلان در لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۳ خوشحال شده است.

مدیر قرمزها سرمست از قهرمانی آبی‌ها برابر بانوی پیر

به گزارش خبرورزشی ، با وجود گذشت چند سال از پایان دوران کاری آدریانو گالیانی به عنوان مدیراجرایی باشگاه میلان، او هنوز هم از موفقیت‌های میلان خوشحال می‌شود، اما نه تنها موفقیت این تیم بلکه موفقیت تمام افرادی که به نوعی با روسونری ارتباط داشته‌اند مدیراجرایی فعلی باشگاه مونتزای ایتالیا را خرسند می‌کند و قهرمانی ناپولی با جنارو گتوسو در جام حذفی ایتالیا هم یک نمونه از آن است.

گالیانی در گفتگو با شبکه رادیویی ایتالیایی درباره پیروزی شب گذشته (چهارشنبه) ناپولی مقابل یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا گفت: به گتوسو تبریک می‌گویم. من واقعاً برای او خوشحالم. دیشب هنگام ضربات پنالتی، وقتی ناپولی پیروز شد، همانطور خوشحالی کردم که در منچستر خوشحالی کردم.

میلان و گتوسو سال ۲۰۰۳ زمانی که این باشگاه هنوز زیر نظر برلوسکونی اداره می‌شد با شکست یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد قهرمان شدند. در آن بازی‌ها روسونری در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ یوونتوس را شکست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی