۰
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فاستینو آسپریا ستاره سابق تیم ملی کلمیبا معتقد است صبوری خامس در قبال تصمیمات فنی زیدان غیر قابل توجیه است.

اسطوره کلمبیایی: جای خامس باشم، حال زیدان را می‌گیرم!

به گزارش خبرورزشی ، تابستان گذشته خامس رودریگس پس از اتمام قرارداد دو ساله و قرضی اش با بایرن، به رئال برگشت، اما در فهرست فروش زیدان قرار گرفت. او که می‌دانست مورد اعتماد زیدان قرار ندارد، با ناپولی و اتلتیکو وارد مذاکره شد و در نهایت پیشنهاد اتلتیکو برای او جذاب‌تر بود؛ به خصوص اینکه تمایل داشت در شهر مادرید بماند.

پس از شکست ۷ بر ۳ رئال از اتلتیکو در بازی‌های پیش فصل انتقال خامس به اتلتیکو هم منتفی شد.

با درخشش در چند بازی ابتدای فصل، به نظر می‌رسید که خامس در اندیشه‌های زیدان جایگاه ثابتی پیدا خواهد کرد، ولی یک مصدومیت سنگین بد موقع باعث شد تا شرایط خامس مثل گذشته شود. او پس از بازگشت، به نیمکت ذخیره‌ها تبعید شد.

اسطوره کلمبیایی: جای خامس باشم، حال زیدان را می‌گیرم!

فاستینو آسپریا معتقد است صبوری کردن دیگر فایده‌ای ندارد. او به بلو رادیو کلمبیا گفت: خامس بازیکن بی مسئولیتی نیست. او هر روز به خوبی تمرین می‌کند، ولی مورد اعتماد زیدان قرار ندارد. زیدان می‌گوید روی همه بازیکنانش حساب می‌کند تا به ذخیره‌ها انگیزه بدهد، ولی همه می‌دانند که او فقط روی سه یا ۴ بازیکن برای ورود به زمین حساب می‌کند و خامس جزوشان نیست. خامس برای چه صبوری می‌کند؟ من جای او باشم، حال زیدان را می‌گیرم. یعنی خامس پایین‌تر از ماریانو است یا بازیکن دیگر که اسمش یادم نیست؟ باید به کسی که آقای گل جام جهانی برزیل بوده، احترام بیشتری گذاشته شود. معتقدم صبوری خامس نشانه نجابتش نیست و باید شهامت بیشتری داشته باشد و مقابل زیدان بایستد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی