نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: در اینکه بازیکن خارجی باکیفیت به درد فوتبال ما می‌خورد شکی نیست، ولی نه مثل خارجی‌هایی که وارد فوتبال ما می‌شوند.

به گزارش خبرورزشی، با اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در آستانه شروع لیگ برتر، بازی با پیکان و سایر مسائل گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بعد از مدت‌ها تعطیلی بالاخره بازی‌های لیگ در آستانه شروع قرار دارد.
البته اگر بعضی از دوستان بگذارند بازی‌ها برگزار شود. به نظرم بعضی‌ها دیگر شورش را درآوردند و شیطنت‌های‌شان از حد گذشته است. من اصلاً کاری به قهرمانی و جام گرفتن ندارم فقط می‌گویم وقتی همه جا باز است و مردم سر کارهای‌شان می‌روند چرا دوستان اصرار به تعطیلی فوتبال دارند. فوتبال هم شغل و کار خیلی‌هاست و این اصلاً منصفانه نیست که همه جا باز باشد، ولی فوتبال را تعطیل کنند.

بعضی از تیم‌ها حتی فدراسیون را تهدید به انصراف کردند.
به نظرم این کار‌ها اصلاً درست نیست و هیچ تیمی از لیگ انصراف نمی‌دهد، چون فیفا سر این مسائل اصلاً شوخی ندارد و با آن‌ها برخورد شدیدی خواهد کرد. مثلاً یادم می‌آید وقتی پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم شد باشگاه به فیفا نامه زد که ما بازیکن نداریم و کارمان سخت است. فیفا هم در جواب گفت به من مربوط نیست وقتی تخلف کردید باید مجازات شوید. اگر نتوانید در لیگ شرکت کنید به دسته‌های پایین‌تر سقوط می‌کنید.

حتماً شنیدید برخی از اعضای یکسری تیم‌ها ابتدا کرونا گرفتند و بلافاصله خوب شدند.
این دیگر از آن کار‌ها بود که در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود. آدم وقتی سرما می‌خورد تا چند روز در خانه استراحت می‌کند. من نمی‌دانم این افراد چطوری خوب شدند. البته شاید زورشان بیشتر از کرونا بود و این بیماری توانایی لازم را در مواجهه با آن‌ها نداشت.

بازی با پیکان را چطور می‌بینید؟
مطمئن باشید از الان تا پایان فصل اصلاً بازی راحتی وجود ندارد، چون همه تیم‌ها خودشان را به آب و آتش می‌زنند تا امتیاز بگیرند. پرسپولیس باید خیلی مراقب باشد، چون بازی مقابل تیم‌های در حال سقوط مثل پیکان به مراتب سخت‌تر خواهد بود، چون آن‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند. ضمن اینکه من در این مدت چند بازی دوستانه پیکان را دیدم به نظرم تیم خوبی است و فکر می‌کنم در لیگ می‌مانند. برای پرسپولیس هر دیدار حکم فینال را دارد و بچه‌ها باید باهوش بازی کنند تا خدای ناکرده غافلگیر نشوند.

نظر شما در خصوص ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس و استقلال چیست؟
در اینکه بازیکن خارجی باکیفیت به درد فوتبال ما می‌خورد شکی نیست، ولی نه مثل خارجی‌هایی که وارد فوتبال ما می‌شوند. شما نگاه کنید چقدر برای این بازیکنان خارجی و البته بی‌کفایتی مدیران حاضر در فوتبال پول هزینه شده و چند پرونده در فیفا داریم؟ با این وضع مدیریت و شرایط بد اقتصادی چاره‌ای جز این کار وجود ندارد و باید تیمی مثل پرسپولیس سراغ تیم‌های پایه‌اش برود و بازیکن‌سازی کند. یکی از راه‌های درآمدزایی همین پرورش استعداد‌ها و ترانسفر آنهاست. به جرأت می‌توانم بگویم مدیر توانمند در فوتبال نداریم. البته مدیر کاربلد داریم، ولی چون بله قربان‌گو نیستند به آن‌ها کار نمی‌دهند و از آن‌ها استفاده نمی‌کنند. عابدینی بار‌ها حقم را نادیده گرفت و به من ظلم کرد که خودش هم می‌داند، ولی واقعاً مدیر کاربلد و بزرگی بود و می‌توانست به تنهایی ۱۰ تیم را مدیریت کند. این‌ها را گفتم تا متوجه شوید به فکر منافع خودم نیستم، ولی پرسپولیس به مدیر بزرگی مثل عابدینی نیاز دارد. متأسفانه ضعف مدیریت در این سال‌ها بزرگترین ضربه را به پرسپولیس زد و میلیارد‌ها تومان بدهی بر جای گذاشتند و تیم را دچار مشکل کردند. باز هم می‌گویم با توجه به شرایط اقتصادی و اوضاع بد فوتبال تیم‌ها باید به فکر تولید بازیکن و درآمدزایی از این راه باشند و با گرفتن حق پخش تلویزیونی بتوانند ادامه حیات بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی