نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با شروع دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال باید دست به دعا شویم تا کسی کرونا نگیرد.

به گزارش خبرورزشی ، بهتاش فریبا درباره شروع دوباره مسابقات لیگ برتر و بحث‌هایی که درباره انصراف برخی از تیم‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا می‌شود، اظهار داشت: با شروع لیگ مخالف بودم، چون پروتکل‌های مناسب بهداشتی مانند خارجی‌ها نداریم. یکی از بازی‌های بایرن مونیخ آلمان را می‌دیدم که چه برنامه‌هایی برای ضدعفونی رختکن داشتند. بازیکنان، مربیان و پزشکان پروتکلی داشتند که انجام می‌دادند. ما هم می‌توانیم کمی از این کار‌ها را مثل ماسک زدن انجام دهیم! هنوز پاسخ این پرسش داده نشده است که آیا تمهیداتی برای رختکن تیم‌ها و مسابقات داریم یا نه؟ برگزاری لیگ ارزشی ندارد که جان یک نفر از بین برود.

وی افزود: لیگ‌های ایتالیا، اسپانیا و ... آغاز شده است و لیگ ما نیز احتمالاً به دلیل بحث لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد. شنیده‌ام امارات لیگ خود را تعطیل کرده است. آیا این کشور نماینده‌ای در آسیا ندارد؟ با وجود این شرایط، اکنون طور دیگری باید نگاه کنیم و دست به دعا شویم که کسی کرونا نگیرد. وضعیت کرونا در برخی از شهر‌های کشور قرمز است و امیدوارم با شروع لیگ، مسئله‌ای پیش نیاید و دست‌اندرکاران فوتبال در سلامت باشند. کیفیت لیگ‌های اروپایی با وجود توقف چند ماهه، خیلی فرقی نکرده است و امیدواریم در لیگ ما نیز چنین شرایطی باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار معوقه استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی با فولاد آسان نیست. استقلال دیگر بازی آسانی ندارد. نمی‌دانم شیخ دیاباته به این بازی می‌رسد یا نه، چون شنیده‌ام کمی اضافه وزن دارد. از طرفی، تیم کلی مصدوم دارد و با شروع لیگ تصور می‌کنم باید منتظر باشیم همه تیم‌ها مصدوم بدهند.

فریبا خاطرنشان کرد: اگر چه شانس قهرمانی استقلال کم است، اما استارت ماندن در کورس قهرمانی، پیروزی از بازی با فولاد است. فولاد تیم خوبی دارد، اما استقلال باید با سه امتیاز بازی برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی