۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: الان هرج و مرج برای استقلال مثل سم است. همه بچه‌ها باید کاری کنند که تیم رو به آرامش برود. از مربیان گرفته تا کادر پزشکی و بقیه.

به گزارش خبرورزشی ، اکبر کارگرجم، پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با شرایط این روز‌های باشگاه استقلال پس از حضور مدیرعامل جدیدش همچنین بازی پیش‌رو مقابل فولاد خوزستان با ما همکلام شد.

آقای کارگرجم! خبر دارید دو بازیکن استقلال رباط صلیبی پاره کردند؟
بله! متأسفانه سه، چهار ماه فوتبال بازی نکردن بدن بازیکنان را تضعیف کرده و در نهایت باعث شد رضا آذری و مرتضی تبریزی از این بابت دچار آسیب شوند. خیلی بابت این موضوع ناراحت شدم و امیدوارم هرچه زودتر هر دو آن‌ها به شرایط مسابقه برگردند.

مشکلاتی هم به همین خاطر بین کادر پزشکی و کادر فنی به وجود آمده، واقعاً در این زمینه می‌توان به کسی خرده گرفت؟
وقتی شرایط به گونه‌ای است که بازیکن بدون تمرین درست و حسابی مسابقه می‌دهد همین می‌شود.

راهکار پیشنهادی تان برای جلوگیری از عدم بروز مصدومیت‌های دوباره چیست؟
به‌نظر من بیشتر از هر چیز در این شرایط آرامش روانی تیم مهم است. همه باید به وظایف خود عمل کنند تا در نهایت کسی دچار مشکل این‌چنینی نشود. جر و بحث سر این موضوع که چه کسی باعث مصدومیت شد یا فلان کس نباید این تمرین را می‌داد بیشتر باعث بروز هرج و مرج می‌شود. الان هرج و مرج برای استقلال مثل سم است. همه بچه‌ها باید کاری کنند که تیم رو به آرامش برود. از مربیان گرفته تا کادر پزشکی و بقیه.

از قول‌های جدید احمد سعادتمند خبر دارید؟
بله، به اعتقاد من مهمترین روش برای کمک به او حمایت کردن و ایجاد فضایی برای فعالیتش است.

چطور؟
در حال حاضر در کمیته پیشکسوتان رفت‌وآمد داریم و از مسائل داخلی باشگاه تا حدودی پیش از بقیه می‌شنویم. در این دو، سه ماه که مدیر جدید آمده فعالیت در همه حوزه‌های باشگاه چندین برابر شده است. از بخش‌های پشتیبانی و معاونت‌ها گرفته تا سایر کارمندان همه به کار افتادند و این تحرک را در همه جای باشگاه مشاهده می‌کنید.

بازی با فولاد را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی آسانی برای استقلال نیست. هر دو تیم نیاز شدیدی به سه امتیاز این بازی دارند. فقط امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد دیگر مصدومی روی دست فرهاد مجیدی نماند.

به نظر شما بازی در اهواز با وضعیت قرمز خوزستان درست است؟
اگر مسائل بهداشتی رعایت شود هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. همگی تست داده‌اند و کرونا ندارند، محل بازی هم که ضدعفونی شده! بنابراین نباید خیلی نگران بود. امیدوارم همگی به سلامت از میدان مسابقه خارج شوند، اما در نهایت استقلال برنده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی