نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک جوان استقلال به خبرورزشی گفت: می‌خواهم باز هم بدشانسی را شکست بدهم و منتظرم از این حالت بیرون بیایم و تمریناتم را شروع کنم.

خبرورزشی/ محمدرضا مدنی؛ رضا آذری، هافبک جوان تیم استقلال درباره اتفاقاتی که طی روز‌های گذشته پس از جراحی رباط صلیبی زانوی چپش برایش رخ داده صحبت و به نکات جالبی اشاره کرد.

شرایط جراحی‌ات چطور بود؟
خوب بود! خیلی اذیت نشدم. در واقع دکترم خیلی خوب بود.

کدام دکتر جراحی‌ات کرد؟
پروفسور رازی! البته جا دارد از زحمات دکتر نوروزی و کادر پزشکی تیم هم خیلی خیلی تشکر کنم که در این مدت بهترین شرایط را برای جراحی زانویم به وجود آوردند.

در خانه چه می‌کنی؟
۳ یا ۴ روز است که به خانه برگشته‌ام و بیشتر سرگرم دیدار با رفقایم هستم که برای عیادت به منزل ما می‌آیند.

از هم‌تیمی‌هایت هم کسی به دیدنت آمد؟
بله! آقا وریا و شاهین طاهرخانی آمدند و چند نفر از دوستان هم به بیمارستان آمدند. آقا فرهاد، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و خیلی‌ها تماس گرفتند. واقعاً از همه آن‌ها ممنونم.

بابت اتفاقی که برایت افتاده ناراحتی؟
من سابقه مصدومیت این مدلی را داشته‌ام ولی بعد از آن اتفاقات خوبی برایم رخ داده و خیلی امیدوارم که در شرایط بهتری برگردم.

چطور؟
به یاد دارم آن سال که اصلاً فکر حضور در تیم بزرگسالان استقلال را نمی‌کردم پایم را جراحی کردم و بعد از مدتی خودم را در تیم بزرگسالان دیدم که مقابل ۴۰، ۵۰ هزار نفر در استادیوم آزادی بازی می‌کنم. این بار هم قطعاً حکمتی بوده وگرنه این اتفاق نمی‌افتاد.

تو جزو آماده‌ترین بازیکنان تیم هم بودی؟
بله! آقا وریا که به خانه‌مان آمده بود گفت از جمع سه بازیکن آماده تیم دو نفرشان رباط دادند. خیلی خیلی و بیش از اندازه آماده بودم. طوری که آقا فرهاد من را تشویق می‌کرد که آمادگی‌ات را حفظ کن!

فهمیدی چند روز بعد از تو مرتضی تبریزی هم رباط داد؟
بله! اتفاقاً قبل از اینکه خودش مصدوم شود یک روز به من زنگ زد و کلی دلداری‎ام داد، اما متأسفانه این اتفاق سر خودش آمد و بعد که به خودش زنگ زدم به من گفت «رضا! منم اومدم پیش خودت!» بعد کلی با هم خندیدیم! متأسفانه تبریزی هم در روز‌های اوجش مصدوم شد.

مدیرعامل باشگاه به دیدنت آمد؟
آقای سعادتمند وقتی که من بیهوش بودم به بیمارستان آمدند. البته با مادرم صحبت کردند و من هم تلفنی با مدیرعامل تماس گرفتم و تشکر کردم.

حالا برنامه‌ات چیست؟‌
می‌خواهم باز هم بدشانسی را شکست بدهم و منتظرم از این حالت بیرون بیایم و تمریناتم را شروع کنم. به محض اینکه سرپا شوم می‌افتم دنبال پایم و کمتر از زمان معمول خودم را می‌رسانم.

بازی با فولاد را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
قطعاً بازی آسانی برای هر دو تیم نیست. فولاد و استقلال تیم‌های خوبی هستند ولی خب ما برای رسیدن به صدر نیاز شدیدی به سه امتیاز این بازی داریم. امیدوارم بچه‌های تیم در اهواز بتوانند از پس گرما و فولاد بربیایند و با دست پر برگردند.

چقدر امیدواری؟
اتفاقاً در تماس‌های تلفنی که با بچه‌های تیم داشتم از همه می‌خواستم با یک برد خوشحالم کنند. اگر این اتفاق بیفتد بعد از ۴ ماه مسابقات را با برد آغاز می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی