نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی مدیران رده‌بالاتر دوستان و اقوام خود را به باشگاه‌ها می‌آورند و به آن‌ها پست می‌دهند نتیجه‌اش می‌شود این ضعف مدیریتی و همان داستان گردونه‌ای که می‌چرخد و اسم ۴ تا مربی تکراری از آن خارج می‌شود.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ در فوتبال مربی تربیت نکرده‌ایم و به مربیان جوان هم میدان نداده‌ایم. یک گردونه‌ای است که می‌چرخد و یک‌سری اسم تکراری از آن بیرون می‌آید. در نتیجه شما می‌بینید که بعضی از مربیان هر طور نتیجه بگیرند در لیگ برتر هستند و یک عده مربی جوان و آینده‌دار از گود خارج می‌شوند. نتیجه این مافیا هم می‌شود این که یکی مثل برانکو هر چه جام است درو می‌کند و یکی مثل استراماچونی با ۱۳ هفته مربیگری به شدت نزد استقلالی‌ها محبوب می‌شود. چرا؟ چون همین استقلال و پرسپولیس مربی تربیت نکرده‌اند که خودشان برانکو و استراماچونی داشته باشند. البته ما تا حدی خارجی‌پرست هستیم. مثلاً اگر همین یحیی نتایج برانکو را تکرار کند و یا مجیدی مثل استراماچونی نتیجه بگیرد باز هم هواداران پرسپولیس و استقلال، برانکو و استراماچونی را بیشتر دوست دارند، اما به طور کلی در بحث تربیت مربی و میدان دادن به مربیان جوان تقریباً صفر هستیم درست مثل تربیت «مدیر» که اینجا حتی همان صفر را هم نمی‌گیریم.
وقتی مدیران رده‌بالاتر دوستان و اقوام خود را به باشگاه‌ها می‌آورند و به آن‌ها پست می‌دهند نتیجه‌اش می‌شود این ضعف مدیریتی و همان داستان گردونه‌ای که می‌چرخد و اسم ۴ تا مربی تکراری از آن خارج می‌شود. در واقع مدیریت سیستماتیک ما غلط است که مربیان تکراری و مافیایی همیشه هستند و مربیان جوان بیکار می‌مانند. مادامی که نگاه کلی مدیران ما عوض نشود، مدیران عامل باشگاه‌ها همین‌هایی هستند که می‌بینید و مربیان هم همین‌هایی می‌شوند که هر سال تیم دارند حتی اگر بار‌ها و بار‌ها ببازند و در هیچ تیمی نتیجه نگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی