نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدینیوی برزیلی معروف بود به اینکه یک سمت را نگاه می‌کرد و ناگهان به سمت دیگر پاس می‌داد. در واقع وقتی همه حواس به سمت چپ بود، ناگهان او به راست پاس می‌داد و برعکس! حالا هم بعضی از نمایندگان محترم مجلس دارند همین کار را می‌کنند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ در حالی که همه نگاه‌ها به قرارداد ویلموتس بود، ناگهان یکی، دو نفر بحث کفاشیان را پیش کشیدند طوری که انگار او قرارداد ویلموتس را بسته بود! به هر حال هرکس تخلف کرده، در هر پست و مقامی باید پاسخگو باشد و تمام پرونده‌های مالی هم بررسی شود، اما اینکه فقط به یکی، دو نفر خاص حساس باشیم، خیلی قشنگ نیست. از قدیم گفته‌اند آنکه را حساب پاک است، از محاسبه چه باک است؟ کفاشیان هم طبعاً باید توضیحاتی در مورد هر پرونده‌ای که نهاد‌های بازرسی می‌خواهند، بدهد، اما اینکه نگاه‌ها از سمت ویلموتس و قرارداد او دور شود، مسلماً درست نیست و مصداق بارز به بیراهه رفتن است.

صبح دیروز از استوک‌های مهدی قایدی قبل از بازی با سایپا رونمایی شد! قبلاً از این مدل اخبار در مورد رونالدو و مسی زیاد خوانده بودیم و در ایران فقط از استوک مهدی طارمی رونمایی شده بود. قایدی البته از نظر فنی بازیکن خوبی است، ولی کاش در فوتبال ایران به جای این کارها، یکسری مسائل مهم‌تر و پیش پا افتاده‌تر درست می‌شد. مثلاً بلیت‌فروشی یک بار برای همیشه درست می‌شد یا حق پخش و تبلیغات محیطی به طور مستقیم و اصولی به باشگاه‌ها می‌رسید. برای رونمایی از استوک‌ها هم هیچ‌وقت دیر نیست و البته کسی مخالفتی با این که پولی به جز قرارداد به فوتبالیست‌های بااستعداد مثل قایدی برسد، ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی