۰
پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
۰ |
۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همکاران پرتلاش ما در واحد فنی روزنامه تلاش فراوانی انجام دادند تا شکل و شمایل روزنامه را نو کنند.

خبرورزشی/ علی جوادی؛ حیات ۲۳ ساله خبرورزشی بدون تردید اول مدیون لطف خدا و دوم همراهی و همکاری شما خوانندگان صبور و صمیمی روزنامه است. اگر هر قدمی رو به جلو برداشته‌ایم مرهون همین دو نکته بود و برای همین، تلاش ما در این دو دهه بعد از جلب رضایت خدا، کسب اعتماد و رضایت شما بود.
در همه این سال‌ها سعی کرده‌ایم هر موردی را کاملاً شفاف با شما مطرح کنیم و در این دوره هم برنامه‌های بسیاری را در نظر داریم که همه را با شما در میان خواهیم گذاشت.
جدا از برنامه‌های متفاوتی که برای حضور در فضای مجازی طراحی کرده‌ایم (که گفت‌وگوی لایو اینستاگرامی یکی از آن‌ها بود و گفتگو‌های ویدئویی جذاب در استودیوی خبرورزشی یکی دیگر از آنهاست)، برنامه‌های بسیاری هم برای روزنامه داریم تا خوانندگان قدیمی را هم راضی نگه داریم.
همکاران پرتلاش ما در واحد فنی روزنامه تلاش فراوانی انجام دادند تا شکل و شمایل روزنامه را نو کنند. ایده‌های فراوانی شکل گرفت و فرم‌های متنوعی ارائه شد تا صفحه‌آرایی با زیباترین و بهترین حالت ممکن انجام شود و صفحه‌ها با بهترین فرم و زیباترین صورت در برابر دیدگان شما باشند.
قالب جدید صفحه‌آرایی سرانجام با همه زحمات همکاران عزیزم به مرحله نهایی رسید و خوشحالیم نوید بدهیم که از روز شنبه روزنامه را با چهره‌ای تازه خواهید دید. تمام هم و غم ما رضایت شماست و امیدواریم در این راه و برای رسیدن به این خواسته بزرگ موفق عمل کنیم. دوستتان داریم و خدمتگزار شما خواهیم ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی