۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم وچان کردستان به خبرورزشی گفت: تا وقتی ما زنان به هم احترام نگذاریم، دیگران برای ما احترام قائل نمی‌شوند.

خواجوی: بی‌اردویی کم بود، لیگ هم اضافه شد به گزارش خبرورزشی، بازیکنان تیم‌های فوتبال بانوان از بی‌توجهی مسئولان به تعیین‌تکلیف لیگ انتقاد و خواستار اعلام تصمیم قطعی درباره ادامه بازی‌ها شدند. با گذشت چند ماه از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ برتر هنوز تکلیف چهار بازی باقی مانده مشخص نیست و با اینکه اکثر تیم‌ها خواستار اعلام پایان لیگ شده‌اند، اما مسئولان فوتبالی تنها سکوت کرده‌اند.

زهرا خواجوی، بازیکن تیم وچان کردستان و رکورددار گل نخوردن فوتبال ایران در این باره می‌گوید: «تا وقتی ما زنان به هم احترام نگذاریم، دیگران برای ما احترام قائل نمی‌شوند. تکلیف لیگ دو، سه و رده‌های نوجوانان و جوانان مردان مشخص شده است، اما هنوز تکلیف لیگ برتر ما معلوم نیست. این نشان می‌دهد که نسبت به لیگ بانوان بی‌اهمیت هستند. واقعاً نمی‌دانم دلیل این امر چیست؟»

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان از بی‌برنامگی ناراحت است: «مگر برگزاری یک رشته مرد و زن دارد؟ فوتبالیست‌ها چهار ماه است که پابه‌توپ نشده‌اند. بی‌اردویی تیم ملی کم بود الان هم بی‌برنامگی لیگ اضافه شده است. آن‌وقت فدراسیون‌نشین‌ها انتظار دارند که بازیکنان در مسابقات بین‌المللی دست به شگفتی بزنند! ما بین بودن یا نبودن گیر کرده‌ایم. همچنین این شرایط کرونا نگرانی‌های خانواده‌های بازیکنان را زیاد کرده و همگی مخالف ادامه کار هستند. چه بهتر بود که تعیین تکلیف می‌شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی