نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: موقعیت‌های گلزنی را به حریف هدیه کردیم و اشتباهات فردی ما مسیر پیکان را باز کرد.

بوناچیچ: روز‌های خوب ذوب‌آهن می‌رسد

به گزارش خبرورزشی ، لوکا بوناچیچ پس از شکست ۴ بر یک تیمش برابر پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری آنلاین اظهار داشت: هنوز متوجه نشده‌ام چه اتفاقی افتاد که با این نتیجه شکست خوردیم.

وی افزود: وقتی یک بر صفر پیش افتادیم کنترل بازی تقریباً در دست ما بود، اما اشتباه انفرادی متوالی مرتکب شدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: پیکان امشب فوتبال خاصی ارائه نداد و دیدید که روی ارسال اوت بلند تمرکز کرده بودند، در واقع موقعیت‌های گلزنی را به حریف هدیه کردیم و اشتباهات فردی ما مسیر پیکان را باز کرد و این تیم به ۳ امتیاز این مسابقه دست یافت.

بوناچیچ در پاسخ به اینکه شکست‌های ذوب‌آهن تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد، گفت: من ۷ روز است که به ذوب‌آهن آمده‌ام و دارم بازیکنان را می‌شناسم و هنوز به وضعیت تیم احاطه کامل ندارم. طبیعی است که این اتفاقات نباید ادامه پیدا کند و روند شکست‌های تیم باید قطع شود، اما بازیکنان نیز باید بیشتر از این احساس مسئولیت داشته باشند، چون آن‌ها در زمین هستند و باید کیفیت خود را نشان دهند.

وی تصریح کرد: گل‌های پیکان با اشتباهات فردی ما به دست آمد و زمانی که این اتفاقات پشت سر هم می‌افتد تیم از نظر روحی افت می‌کند و تمام این شرایط دست به دست هم داد تا شکست بخوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: باید جبران مافات کنیم. ۷ فینال تا پایان لیگ در پیش داریم و باید به سراغ امتیاز‌های باقیمانده برویم. باور و امید دارم که می‌توانیم از وضعیت فعلی خارج شویم و روز‌های خوب ذوب‌آهن نیز از راه می‌رسد.

بوناچیچ تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره داوری و صحنه‌ای که آفساید تیمش اعلام شد، گفت: معمولاً درباره داوری نظر نمی‌دهم و کارشناسان باید در این خصوص نظر دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی