نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی آبی‌پوشان لندنی ضمن تمجید از عملکرد تیمش مقابل واتفورد، تأکید کرد شاگردانش رقابت سختی را با منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهند داشت.

لمپارد: به منچستریونایتد فکر نمی‌کنیم به گزارش خبرورزشی، فرانک لمپارد که تیم تحت‌ هدایتش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس با برتری 3 بر صفر خانگی مقابل واتفورد، برد 5 بر 2 منچستریونایتد مقابل بورنموث را بی‌اثر کرد و جایگاه چهارمی‌اش را از شیاطین سرخ پس گرفت، پس از این بازی گفت: به نظرم از حالا هر بازی فشار خاص خود را خواهد داشت. بازی با وستهام هم فشار خاص خود را داشت چون در صورت پیروزی در آن بازی (چلسی در آن بازی 3-2 تن به شکست داد) به رده سوم صعود می‌کردیم. فشاری متفاوت را تجربه می‌کنیم، اما همچنان به مانند قبل روی کار خودمان تمرکز داریم.

وی افزود: ما در این دیدار ذهنیت درستی داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و با همین روند هم به بازی ادامه دادیم. در نهایت هم جزییات کوچک در دو انتهای زمین تفاوت را رقم زد که از این بابت خوشحالم.

سرمربی آبی‌پوشان لندنی همچنین در خصوص رقابتی که تیمش با شیاطین سرخ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم خودمان را بیش از حد درگیر مقایسه با منچستریونایتد کنیم. آنها تیم خیلی خوبی دارند و ما این را می‌دانیم. منچستریونایتد بازیکنان خوب و مربی خوبی دارد و ما تنها می‌توانیم به آنها احترام بگذاریم.

لمپارد ادامه داد: بازی آنها مقابل بورنموث را دیدم و باید بگویم وقتی به مهاجمان آنها نگاه می‌کنید، دو مهاجم در خط حمله‌شان می‌بینیم که در حدود 20 گل به ثمر رسانده‌اند و میسون گرین‌وود هم مدام در حال گلزنی است. آنها برونو فرناندس و پل پوگبا را در خط میانی دارند و هری مگوایر را هم خریده‌اند. منچستریونایتد تیم واقعاً قدرتمندی دارد. ما به این موضوع واقف هستیم، اما حقیقت این است که ما از آنها دو امتیاز بالاتر هستیم و از این بابت خوشحالیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمی که منچستریونایتد دارد، می‌دانیم که از حالا تا پایان فصل چالشی با آنها خواهیم داشت. با تمام احترامی که برای منچستریونایتد و تیم‌های دیگر قائل هستم، باید بگویم ما روی کار خودمان تمرکز خواهیم کرد و سعی می‌کنیم نتایج مدنظرمان را به دست بیاوریم. این مهمترین چیز برای ماست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی