نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق حکم فیفا، پرسپولیس باید ۲۰ میلیارد به برانکو و ۱۶ میلیارد تومان به کالدرون بدهد که می‌شود ۳۶ میلیارد تومان برای ۱۸ ماه مربیگری این دو نفر! البته مورد برانکو خیلی فرق می‌کند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ شاهکار‌های مدیریتی در فوتبال ایران کماکان ادامه دارد و فقط معطوف به ماجرای فدراسیون فوتبال و ویلموتس نمی‌شود. طبق حکم فیفا، پرسپولیس باید ۲۰ میلیارد به برانکو و ۱۶ میلیارد تومان به کالدرون بدهد که می‌شود ۳۶ میلیارد تومان برای ۱۸ ماه مربیگری این دو نفر! البته مورد برانکو خیلی فرق می‌کند. او حدود 4/5 سال در پرسپولیس کار کرد که انصافاً موفق بود و باید پولش را بدهند نه اینکه ۱۳۰۰ صفحه علیه او بنویسند، اما سؤال محترمانه هواداران پرسپولیس و مردم عادی از ایرج عرب، محمدحسن انصاری‌فرد و بقیه مدیران پرسپولیس این است که چرا زودتر پول این دو مربی را ندادید که کار به امروز و دلار ۲۱ هزار تومانی نکشد؟ حالا برانکو که هیچ، مشکل کالدرون با نصف این ۱۶ میلیارد حل می‌شد. حتی در یک مقطع مدیر برنامه‌های او مصاحبه کرد و گفت حاضریم با پرسپولیس توافق کنیم، اما خب سر دوستان جای دیگری گرم بود و شاید داشتند پول بازیکنان را می‌دادند که اعتصاب نکنند و حالا باید چند برابر به کالدرونی پول بدهند که کلاً ۱۶ هفته روی نیمکت پرسپولیس بود. چیزی شبیه استراماچونی که ۱۳ هفته در لیگ برتر روی نیمکت استقلال نشست و حالا کل پول ۲ سالش را می‌خواهد.

حداقل انتظار هواداران پرسپولیس و استقلال این است؛ مدیرانی که با کالدرون و استراماچونی قرارداد بستند و مدیرانی که بعداز آن‌ها آمدند، خیلی شفاف توضیح بدهند که چرا این اتفاق افتاد و چرا حالا آبی و قرمز باید چند برابر پول بدهند و تازه استرس جریمه دیرکرد و خطر حذف احتمالی از آسیا را هم به جان بخرند؟ آیا مشکل خاصی وجود داشت که همان موقع با آن‌ها تسویه و حداقل توافق نشد؟ اگر پول نداشتید، خب حداقل می‌توانستید همین‌جا که بودند، با آن‌ها توافق کنید و زمان بخرید... که خب این کار را هم نکردید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی