۰
چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن بنگر دستیار هومن افاضلی در پارس جنوبی جم احتمال دارد به عنوان جانشین وی تا پایان فصل منصوب شود؛ البته که شرایط پارس جنوبی در جدول خوب نیست و می‌تواند پذیرش این سمت ریسک بزرگی نیز باشد.

به گزارش خبرورزشی، در تغییرات و تحولات پرشمار لیگ نوزدهم روی نیمکت تیم‌ها، روز گذشته هومن افاضلی از سمت خود در پارس جنوبی جم استعفا داد و ساعتی بعد راهی تبریز شد تا جانشین محمدرضا مهاجری روی نیمکت ماشین سازی تبریز شود؛ حالا جمی‌ها که یکی از تیم‌های فانوس به دست لیگ به شمار می‌روند، به دنبال انتخاب سرمربی جدید خود هستند و می‌خواهند در 6 دیدار باقیمانده از لیگ نوزدهم، با نتایج خوب سهمیه خود را در لیگ حفظ کنند.

یکی از گزینه‎های مطرح شده برای جانشینی هومن افاضلی، محسن بنگر است؛ مدافع سابق پرسپولیس که به تازگی به جرگه مربیان پیوسته و در پارس جنوبی نیز در قامت مربی، دستیار افاضلی نیز بود. بنگر که نخستین روزهای مربیگری‌اش را میگذراند بدون شک با پذیرش این سمت، ریسک بزرگی را انجام داده است و اگر بتواند این تیم را در لیگ حفظ کند، بدون تردید راه تازه‌ای برای ادامه کار خود در عرصه مربیگری بازگشایی خواهد کرد.

پارسی‌ها در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز جمعه در خانه از شهر خودرویی میزبانی کنند که به تازگی سرمربی جدید خود را شناخته و قرار است با سهراب بختیاری زاده به جم سفر کند؛ بدون شک انتخاب بنگر و دوئل مدافعان سابق استقلال و پرسپولیس می‌تواند به جذابیت های این دیدار که یک تیم برای بقا و دیگری برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کند بیفزاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی