نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی به اسم قمارباز با ذکر خاطره، به طعنه و کنایه‌زدن به رقیب و رفیق مشغول است، دیگری در حمایت و دفاع از آن‌دیگری، به بازی رولت‌روسی و نوع دیگری از قمار حوالت می‌دهد.

خبرورزشی/ مهدی شیروانی؛ جنگ برای کسب مدال طلای‌المپیک ۲۰۱۲ لندن مغلوبه شد و بیش‌از گذشته گسترش یافت! اگر تا به‌حال فقط عده‌ای در فضای‌مجازی اقدام به جوسازی، شانتاژ و حاشیه‌سازی می‌کردند، این و آن را مقابل هم قرار می‌دادند، حالا دیگر واقعا کار ازاین حرف و حدیث‌های درِگوشی، اعلام مواضع دو نفره و چند نفره گذشته و کار به مجمع‌عمومی و سالیانه فدراسیون‌کشتی کشیده، بخشی از گزارش رییس‌فدراسیون به‌آن اختصاص یافت. روسای قبلی و فعلی فدراسیون‌کشتی را نیز وادار ساخته تا موضع‌گیری و اظهارنظر کنند.

به‌رغم همه توضیحات، ارائه مستندات و تلاش‌ها برای حفظ حرمت‌ها از سوی مسئولان مربوطه و علاقمندانِ اعتلا و سربلندی کشتی، متاسفانه هنوز هم که هنوز است بعضی‌از نامداران و پیشکسوتان پرافتخار، بی توجه به‌درخواست دلسوزان کشتی، همچنان درب توقعات، انتظارات و ادعاهایشان برهمان پاشنه قبلی چرخیده و برطبل مدعیات خود می‌کوبند.

یکی به اسم قمارباز با ذکر خاطره، به طعنه و کنایه‌زدن به رقیب و رفیق مشغول است، دیگری در حمایت و دفاع از آن‌دیگری، به بازی رولت‌روسی و نوع دیگری از قمار حوالت می‌دهد! یکی در خلوت و جلوت، هرچه درتوان دارد به‌کار می‌گیرد تا خطا و اشتباه رقیب را در بوق و کرنا کرده، برای اثبات حقانیت خود و اشتباه طرف مقابل، به زمین و زمان متوسل می‌شود تا ثابت کند، آنچه می‌گوید درست است و حداقل اشتباه و خطای رقیبش را مسجل می‌داند و برای اثبات آن سند و مدرک رو می‌کند. دیگری هم برای مقابله، یاران را به میدان می‌فرستد.

علیرضا دبیر می‌گوید قانون‌جدید اتحادیه‌جهانی‌کشتی، طلای المپیک ۲۰۱۲ را به‌صورت مشترک به کمیل قاسمی و بلال ماخوف روس می‌دهد، کمیل قاسمی نیز اصرار دارد، صاحب طلای المپیک است بدون این‌که با کسی شریک باشد! ورود هنرپیشه‌های هوادار یکی‌از طرفین، تنور اختلافات را داغتر کرده و سعی می‌شود به طرفداری از این یا زیرسوال بردن آن، ماهی خود از آبِ گل‌آلود صید شود. سروران گرامی، لطفا همه پل‌های رفاقت را در پشتِ سر خراب نفرمایید و احتمال دهید شاید چندروز بعداز کرونا، دریک مجلس ختم یا جشن شادی با هم چشم‌تو‌چشم شدید، حداقل رویتان بشود با هم سلام‌ُعلیک کنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی