نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناظمی در سپیدرود البته مقابل نتایج مفتضحانه علی نظرمحمدی، واکنش تحسین برانگیزی داشت و این مربی را در ابتدای فصل، برکنار کرد اما انتخاب های بعدی اش نشانی از تدبیر نداشت.

به گزارش خبرورزشی، مدل باشگاهداری در سپیدرود با حضور افشین ناظمی که با شعار حضور مدیران فوتبالی، می رفت تا سبک تازه ای در فوتبال گیلان پیدا کند با یک بن بست عجیب مواجه شده است.
ناظمی بر خلاف دورانی که فوتبال بازی می کرد و کاپیتانی موفق در استقلال رشت محسوب می شد، در دوران مدیریت فوتبالی اش هر بار خواست تغییر و تحولی ایجاد کند شکستی سنگین را تجربه کرد.
ناظمی در سپیدرود البته مقابل نتایج مفتضحانه علی نظرمحمدی، واکنش تحسین برانگیزی داشت و این مربی را در ابتدای فصل، برکنار کرد اما انتخاب های بعدی اش نشانی از تدبیر نداشت. ناظمی دست به طلا هم زد در سپیدرود تبدیل به خاک شد.
او ابتدا سراغ یار قدیمی اش نادر دست نشان رفت که روزگاری در روزهای خوب داماش دستیار او بود اما دست نشان با تیمی که نظرمحمدی بسته بود بهتر از آنچه در تابلوی نتایج ثبت شد، نتیجه نگرفت!
 انتخاب بعدی ناظمی، مهدی پاشازاده از مربیان جوان و موفق تیم های لیگ یکی بود اما چنان که از ظواهر امر پیداست، پاشازاده همان طور که یک شبه سر از رشت درآورد سراسیمه هم از سپیدرود جدا شد.
مدیریت افشین ناظمی متاسفانه به یک آزمون و خطای واضح تبدیل شده است؛ تا جایی که مشاوران او که همه مشورت هایشان به مدیرعامل سپیدرود غلط بوده، در این شرایط که تیم نیاز به سرمربی همه فن حریف و با تجربه در روزهای پایانی و حساس لیگ یک دارد، سراغ سهیل حق شناس و جلال چراغپور رفته است! تلفیق قدیمی و بی جواب مربی جوان و بی تجربه و آنالیزور کار کشته که قاعدتا برای چند بازی نیز جواب نمی دهد و مشخص نیست ناظمی از این تصمیمات پراکنده در سپیدرود چه اهدافی دارد؟ در اتاق فکر افشین ناظمی به نظر می رسد باید تغییر و تحولاتی صورت بگیرد؛ هر چند که برای این اقدام هم خیلی دیر شده!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی