نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارائه گزارش بودجه فدراسیون ‌کشتی در ویدئو کنفرانس مجمع‌عمومی فدراسیون و اعلام بدهی ۶۰ میلیارد تومانی فدراسیون‌قبلی به ریاست رسول خادم، سرپرستی حمید بنی‌تمیم و بهروز نعمتی، پرداخت ۳۱ میلیارد تومان این بدهی‌ها ازسوی فدراسیون‌کشتیِ علیرضا دبیر و اعتراض به‌این موضوع، سوژه جدیدِ کشتی است.

۹ میلیاد یا ۶۰ میلیارد، تفاوت از زمین تا آسمان است!
خبرورزشی/ مهدی شیروانی؛ کرونا ورزش کشتی را کاملا تعطیل کرده تا فدراسیون نتواند هیچ برنامه یا کاری انجام دهد. با شیوع کرونا، ورزش از رونق افتاده و فقط در بعضی از رشته‌های ورزشی مثل فوتبال، شاهد برگزاری مسابقه، اردو، تمرین و .. هستیم. البته کشتی جزو این ورزش‌ها نبوده و باشگاههای‌کشتی فعلا حتی مجوز فعالیت هم ندارند. در این وانفسای نبود مسابقه، اردو و تمرین، خبر‌های فنی و .... بعضی اتفاقات و حاشیه‌ها، سوژه روز شده و تنور خبر‌های کشتی در ایام شیوع کرونا را داغ می‌کند.
هرچند با جولان کرونا، هیچ‌شانسی برای برگزاری لیگ‌کشتی متصور نیست ولی سازمان‌لیگ فدراسیون‌کشتی، شرایطی بسیار امیدوارکننده برای جامعه‌کشتی فراهم کرده تا انعقاد قرارداد قهرمانان و افتخارآفرینان کشتی با این تیم یا آن باشگاه، مدتی سوژه روز کشتی باشد. اعتراض کمیل قاسمی به تاخیر درگرفتن طلای‌المپیک ۲۰۱۲ لندن، متهم ساختن فدراسیون، توضیحات فدراسیون و کمیته‌ملی‌المپیک با ارائه اسنادی مبنی بر نامه‌نگاری‌های متعدد با اتحادیه‌جهانی‌کشتی یا کمیته‌بین‌المللی المپیک نیز مدتی سوژه روز کشتی شد!
 
۹ میلیاد یا ۶۰ میلیارد، تفاوت از زمین تا آسمان است!
اکنون ارائه گزارش بودجه فدراسیون‌کشتی در ویدئو کنفرانس مجمع‌عمومی فدراسیون و اعلام بدهی ۶۰ میلیارد تومانی فدراسیون‌قبلی به ریاست رسول خادم، سرپرستی حمید بنی‌تمیم و بهروز نعمتی، پرداخت ۳۱ میلیارد تومان این بدهی‌ها ازسوی فدراسیون‌کشتیِ علیرضا دبیر و اعتراض به‌این موضوع، سوژه جدیدِ کشتی است. درپاسخ به گزارش علیرضا دبیر در مجمع‌عمومی فدراسیون، بنی‌تمیم سرپرست قبلی فدراسیون مدعی شد، بدهی قبلی ۹ میلیارد تومان است نه ۶۰ میلیارد تومان! و مبلغ اعلام شده مبنی بر پرداخت ۳۱ میلیارد از بدهی مزبور نیز صحت ندارد. حالا قطعا فدراسیون علیرضا دبیر هم می‌خواهد با ارائه مستنداتی، ادعای خود را اثبات کند و همین دور تسلسل ادامه یافته و تا مدتی هم این سوژه، تنور حاشیه‌های کشتی را روشن نگه می‌دارد! خدا کند هرچه زودتر کرونا برود و امورفنی کشتی آغاز شود تا دیگر تنورکشتی با حاشیه‌ها داغ نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی