نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بعد از مسجل شدن قهرمانی هم برای برد به میدان می‌رود و امیدوارم بتوانیم جشن قهرمانی را در حضور تعدادی از هواداران بگیریم.

به گزارش خبرورزشی، طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، برد مقابل فولاد خوزستان علاوه بر اینکه پرسپولیس را به یک قدمی چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر رساند باعث شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی هزارمین امتیاز خود را در همه ادوار لیگ برتر به دست بیاورند.
در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس در راه قهرمانی و کسب هزارمین امتیاز لیگ برتری، اظهارات افشین پیروانی مدیر تیم که به عنوان کاپیتان در اولین دوره لیگ برتر جام قهرمانی را همراه با پرسپولیس بالای سر برد را می‌خوانید:
پرسپولیس بعد از مسجل شدن قهرمانی هم برای برد به میدان می‌رود و امیدوارم شرایطی مهیا شود که بتوانیم جشن قهرمانی را در حضور تعدادی از هواداران بگیریم. در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچکتر می‌شود و بازی‌ها دشوارتر، اما ما بخاطر نام پرسپولیس در همه بازی‌ها برای برد می‌رویم. شرایط خوبی داریم و پیروزی مقابل فولاد ما را به چهارمین قهرمانی نزدیک‌تر کرد. اگر دو بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم، قهرمانی ما مسجل می‌شود.
وی در پایان در خصوص عدم‌حضور تماشاگران در ورزشگاه، خاطرنشان کرد: این شعار نیست، واقعیت این است که جشن قهرمانی در حضور هواداران لذت‌بخش است و درست است که آن‌ها به صورت فیزیکی در ورزشگاه حضور ندارند، اما به ما انرژی می‌دهند و دعای خیر آن‌ها پشت سر ما است. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و ما بازی به بازی جلو می‌رویم. در نیم‌فصل دوم نبرد در بالا و پایین جدول سخت‌تر می‌شود، اما ما برای خوشحالی هوادارانمان در همه بازی‌ها فقط به دنبال برد هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی