نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلان در روزهای پساکرونایی برخلاف انتظار با استفانو پیولی نتایج بسیار خوبی گرفته و متحول شده است.

به گزارش خبرورزشی، میلان در هفته سی‌‌وچهارم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا با نتیجه پرگل ۵ بر یک بولونیا را شکست داد و به ۳ امتیاز ارزشمند خانگی رسید. ۳ امتیازی که شانس روسونری را برای کسب سهمیه اروپایی بیشتر کرد.

اوجگیری با پیولی
میلانی‌ها ظاهراً بد موقعی را برای تغییر مربی فصل بعد خود انتخاب کرده‌اند. آنها در شرایطی رالف رانگنیک را برای فصل آتی انتخاب کرده‌اند که در حال حاضر استفانو پیولی روند رو به رشدی داشته است. کسب ۶ برد از ۸ مسابقه نشان می‌دهد پیولی در حال ساختن تیمی قدرتمند است و می‌خواهد تیم را در بهترین فرم تحویل رالف دهد.

خط حمله آتشین
تیم میلان قبل از تعطیلات مربوط به قرنطینه در خط حمله ضعف داشت. ۲۸ گل در ۲۶ بازی آمار قابل قبولی نبود. بعد از قرنطینه اما مهاجمان میلان از این رو به آن رو شدند. این آمار در ۸ مسابقه به ۲۵ گل افزایش یافت تا قدرت خط حمله روسونری به رخ کشیده شود.

تغییرات پیولی
پیولی ۵۴ ساله در شرایطی ترکیبش را مقابل بولونیا به زمین فرستاد که ۴ تغییر نسبت به بازی قبل با پارما داشت. تغییراتی که جواب داد و مشخص کرد او به شناخت خوبی از ترکیب تیمش رسیده است. او برای اینکه قدرت تیمش را زنده نگه دارد در نیمه دوم بازیکنان کلیدی‌‌اش را تعویض کرد تا در ادامه راه تیمش با‌ کمبود نفرات روبه‌رو نشود.

گلزنی بن‌ناصر
یکی از اتفاقات ویژه این مسابقه گلزنی اسماعیل بن‌ناصر برای میلان بود. بازیکن الجزایری روسونری موفق شد از پیولی فرصت بازی دریافت کند و این اعتماد را با گلزنی پاسخ دهد. اتفاقی که باید زودتر از این برایش رخ می‌داد.

حملات بی‌امان
این مسابقه کاملاً به شکل یک طرفه‌ای به سود میلان پیش رفت که اوج آن به حملات روسونری برمی‌گشت. ۱۴ شوت داخل چهارچوب و ایجاد ۱۷ موقعیت گلزنی نشان از تسلط کامل میلان نسبت به این بازی داشت. همچنین روسونری با ۵۳ درصد مالکیت توپ و میدان کاملاً سوار بر بازی بود. این در شرایطی بود که بولونیا ۹ بار هم مانع از باز شدن دروازه‌‌اش شد.

بولونیا بدون دغدغه
شکست سنگینی بود اما برایشان تفاوتی نداشت. بولونیا در میانه جدول جایگاه امنی دارد که نه نگران سقوط است و نه به فکر سهمیه لیگ اروپا می‌باشد. اگر بولونیا دست پر از سن‌سیرو برمی‌گشت شانس سهمیه اروپایی را پیدا می‌کرد اما این شکست دیگر کار را برایشان تمام کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی