نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تقابل پنج‌شنبه شب استقلال مقابل نساجی را باید یک جدال تمام آبی تلقی کرد.

به گزارش خبرورزشی، رویارویی دو تیمی که سرمربی و اعضای کادر فنی آن‌ها جملگی آبی‌پوش بوده‌اند و به نوعی می‌توان این مسابقه را مچ‌اندازی استقلالی‌های قدیمی نام گذاشت. البته نکته جالب توجه اینجاست که نساجی مازندران طی ۱۴ سال اخیر سرمربیان استقلالی فراوانی به خودش دیده و خاطرات بسیار خوبی هم از همکاری با آن‌ها دارد.

استارت با حجازی
وقتی ناصر حجازی فقید در تابستان سال ۸۵ راهی قائمشهر شد تا هدایت نساجی را برعهده بگیرد، کمتر کسی تصور می‌کرد این مربی صاحب‌نام بتواند با هواداران مازندرانی رابطه برقرار کند ولی اسطوره استقلال خیلی زود به چهره‌ای محبوب میان نساجی‌چی‌ها بدل شد و رفاقت آن‌ها تا جایی بالا گرفت که پنج سال بعد پس از فوت ناصرخان، در قائمشهر و چند شهر دیگر استان مازندران برای او مجلس ترحیم برپا کردند.

صعود فراموش‌نشدنی
بدون شک در میان مربیان استقلالی نساجی، جواد نکونام هرگز از خاطره هواداران نساجی پاک نخواهد شد و این مربی همیشه برای آن‌ها چهره‌ای محبوب باقی خواهد ماند. در بهار سال ۹۷ نساجی توانست با هدایت جواد نکونام به لیگ برتر صعود کند و طلسم ۲۴ ساله عدم حضورش در عالی‌ترین سطح فوتبال ایران را بشکند. اگرچه نکونام حالا دیگر در مازندران کار نمی‌کند ولی کار بزرگی که برای نساجی انجام داد، هرگز از خاطر هواداران این تیم نمی‌رود.

روز‌های خوب با فکری
روند مثبت نتیجه‌گیری نساجی با سرمربیان آبی‌پوش هم‌اکنون نیز در حال تداوم است و حالا محمود فکری از نظر تاکتیکی و روانی، این تیم پرطرفدار را در سطح مطلوبی قرار داده است. البته تفاوت فکری با سایر سرمربیان استقلالی نساجی در این است که او تمام دستیارانش را نیز از میان آبی‌پوشان گذشته انتخاب کرده و چهره‌های بزرگی را کنار خودش قرار داده است.

سایر مربیان استقلالی
جدا از نفراتی که برشمردیم، مردانی مانند مهدی پاشازاده و داود مهابادی و ساکت الهامی نیز هر کدام در مقاطعی هدایت نساجی مازندران را برعهده داشته‌اند. استقلالی‌هایی که اگرچه همراه این تیم به موفقیت قابل ذکری دست نیافتند ولی به هر حال سابقه کار در قائمشهر را دارند. به اسامی مذکور باید چهره‌هایی چون: صمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی، حنیف عمران‌زاده، احمد فیض‌کریملو، مهدی هاشمی‌نسب، کیانوش رحمتی، محمد نیک‌سیرت و... را نیز اضافه کرد که در قالب چهره‌های استقلالی به عنوان مربی در مجموعه نساجی فعالیت کرده و می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی