نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نکته جالب دیدار حساس شهر خودرو - تراکتور قضاوت بیژن حیدری، داور همدانی کشورمان است.

دوئل ۶ امتیازی در مشهد؛ قضاوت حیدری و ۲ پنالتی سوخته! به گزارش خبرورزشی، دیدار این هفته شهرخودرو - تراکتور را باید دوئل ۶ امتیازی هفته بنامیم چرا که هر دو تیم به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند، ضمن اینکه برنده می‌تواند به سکوی نایب‌قهرمانی نیز امیدوار باشد. تراکتور در هفته گذشته ۳ امتیاز حساس از سپاهان مدعی گرفت و به رتبه دوم جدول صعود کرد و حالا می‌خواهد در مشهد از شهرخودرو امتیاز بگیرد. از طرفی شهرخودرو با سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی جدید خود در هفته گذشته در شهر جم مغلوب پارس جنوبی شد تا بهترین شانس صعود به سکوی دومی جدول را از دست بدهد. حالا پنج‌شنبه این هفته شهرخودرو ۴۲ امتیازی سخت محتاج پیروزی مقابل تراکتور ۴۴ امتیازی است.

بختیاری‌زاده بسیار خوب می‌داند شکست در این دیدار، تیمش را از جمع مدعیان صعود به لیگ قهرمانان آسیا دور خواهد کرد و البته شاید مدیران باشگاه شهرخودرو را نیز پشیمان از انتخاب‌شان! بنابراین شهرخودرو بیشتر از حریف خود به ۳ امتیاز دیدار محتاج است و پیش‌بینی می‌شود این دیدار یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته خواهد شد.

اما نکته جالب این دیدار قضاوت بیژن حیدری، داور همدانی کشورمان است. حیدری یکی از پرکارترین داوران این فصل بوده و قضاوت‌های مهمی را نیز بر عهده داشته که می‌توان به قضاوت شهرآورد سرخابی‌ها اشاره کرد، اما همین داور در بازی رفت شهرخودرو با سپاهان قضاوت عجیبی داشت که بدجوری مورد اعتراض تیم شهرخودرو و یحیی گل‌محمدی، سرمربی آن زمان این تیم قرار گرفت. در آن دیدار حیدری از ۲ پنالتی مسلم به سود شهرخودرو چشم‌پوشی کرد. ۲ پنالتی که همه کارشناسان گفته بودند بازیکنان سپاهان به عمد توپ را در محوطه جریمه با دست زده‌اند. گر چه آن دیدار با نتیجه یک- یک مساوی به پایان رسید، ولی تا هفته‌ها سوژه فضای مجازی و حتی تنش بین گل‌محمدی و قلعه‌نویی شد. حال باید دید این بار قضاوت حیدری برای مشهدی‌ها چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی