نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سپاهان گفت: ان شاءالله در این ۵ بازی باقیمانده چه در لیگ و چه در جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا شما یک سپاهان متفاوتی را به لطف خدا خواهید دید.

به گزارش خبرورزشی، حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه با حضور در محل تمرین تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: با نزدیک شدن به اواخر فصل لیگ، برای حمایت از تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جمع سرمربی، مربیان و بازیکنان تیم حضور یافتم تا از نزدیک به این عزیزان خسته نباشید گفته و از تلاش‌ها و زحمات ایشان تقدیر و تشکر کنم و در عین حال این نکته را یادآوری کنم که تیم فولاد مبارکه سپاهان برای مردم اصفهان بسیار با اهمیت است و مردم شریف اصفهان حساسیت بسیاری بر روی تیمشان دارند و امیدواریم در این مدت باقیمانده فصل جاری اتفاقات خوبی رقم بخورد چرا که شایستگی و جایگاه تیم سپاهان بالاتر از شرایط موجود است.

در ادامه امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با تشکر از مدیرعامل فولاد مبارکه، هیئت مدیره و هیئت همراه، در خصوص چند هفته باقیمانده از فصل گفت: سپاهان تیم بزرگی است و افتخارات بزرگی دارد و تنها تیمی است که در جام باشگاه‌های جهان بوده و از این جهت مسئولیت عظیمی بر دوش ما است و ما راه را خیلی خوب رفتیم، ولی فراز و نشیب‌هایی در راه برای ما بوجود آمد که عمده مقصر آن خود من هستم، چون در هرحال باشگاه و هیئت مدیره مواردی و درخواست‌هایی که مورد نیاز بوده را انجام داده اند. ولی فوتبال غیر قابل پیش بینی است و اتفاقاتی مانند تیم بارسلونا که در زمین خودش قهرمانی را از دست می‌دهد این مسئله را تائید می‌کند. تنها نگرانی ما این بود که ما مزد زحماتمان را نگیریم. ولی ان شاءالله در این ۵ بازی باقیمانده چه در لیگ و چه در جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا شما یک سپاهان متفاوتی را به لطف خدا خواهید دید.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی