۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیاطین سرخ برای تقویت تیم احتمالا مهاجم زهرداری از فوتبال ایتالیا به خدمت می‌گیرند.

منچستریونایتد، شیفته مهاجمان سری A

به گزارش خبرورزشی،  فصل را در شرایطی شروع کردند که مجوز خروج دائمی و قرضی روملو لوکاکو و الکسیس سانچس را صادر کرده بودند. منچستریونایتد اوایل فصل ناکام بود و ضعف در گلزنی این تیم را آزار می‌داد. اوضاع در نیم‌فصل دوم با خرید برونو فرناندز و رهایی پل پوگبا از مصدومیت تغییر کرد. آنتونی مارسیال اوج گرفت، مارکوس رشفورد بهتر شد و میسون گرینوود جوان هم به تیم اضافه. خط حمله شیاطین سرخ، اما همچنان جای کار دارد. یونایتد برای قهرمانی باید دست به جیب شده و مهاجمان تاپ‌تری جذب کند.

آرکادیوش میلیک

مهاجم لهستانی وقتی به ناپولی آمد که گونسالو ایگواین به یوونتوس رفته بود. او آمد جای مهاجم آرژانتینی را در سیسیل پر کند. آرکادیوش میلیک در این فصل ۳۲ بازی انجام داد و موفق شد ۱۴ گل به ثمر برساند. او با قد و قامت بلند و هیکل تنومندی که دارد می‌تواند به عنوان مهاجم هدف به یونایتد کمک کند. در حال حاضر یک سال از قرارداد میلیک ۲۶ ساله با ناپولی مانده و شیاطین سرخ باید با یوونتوس، اینتر و تاتنهام در بازار رقابت کنند. برای میلیک که در این سال‌ها در عرصه ملی و باشگاهی نامش زیر سایه روبرت لواندوفسکی بوده، پوشیدن پیراهن یونایتد می‌تواند اتفاق بزرگی برایش باشد تا جدی‌تر با هموطنش رقابت کند.

آندره‌آ بلوتی

در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ با زدن ۲۸ گل برای تورینو نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. امسال هم برای تورینو ۲۲ گل به ثمر رساند. باید توجه داشت زدن این تعداد گل برای یک مهاجم ۲۶ ساله در تیم متوسطی همچون تورینو که مثل تیم‌های بزرگ پلی‌میکر‌های توانمندی ندارد به خودی خود کاری شگرف است. سبک بازی او شبیه مارسیال است با این تفاوت که قابلیت بازی در نقش مهاجم هدف را دارد. مهاجم سابق پالرمو همین حالا زیرنظر یونایتد است و رایزنی‌ها شروع شده، اما هنوز خبر توافقی به بیرون درز پیدا نکرده است. حضور در جزیره فوتبال بلوتی را نیز وارد فضای جدیدی خواهد کرد.

دووان زاپاتا

از زمانی که ناپولی را ترک کرد و به آتالانتا آمد بازی اش از این رو به آن رو شد. دووان زاپاتا یکی از عوامل موفقیت تیم گاسپرینی در سری A و لیگ قهرمانان اروپا بوده و با گل‌هایش حسابی در قاره سبز جلب توجه کرده است. ۴۶ گل و ۱۶ پاس گل آمار خارق العاده‌ای در ۷۷ مسابقه به‌شمار می‌آید. این مهاجم کلمبیایی در نبرد هوایی، قدرت بدنی، سرزنی و تمام‌کنندگی ماهر است. دیگر قابلیت او فضاسازی برای دیگر مهاجمان تیم است. چیزی که اوله در یونایتد نیاز دارد تا دیگر مهاجمانش همچون رشفورد و گرینوود در موقعیت گلزنی قرار بگیرند. مذاکرات منچستر با این بازیکن انجام شده، اما رقم باشگاه آتالانتا بالاست. به همین خاطر یونایتد در حال رقابت با یوونتوس برای جذب مهاجم کارلوس کی‌روش در تیم ملی کلمبیا است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی