۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیژن حیدری، داور دربی ۹۱ تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای یازدهمین بار قضاوت یکی دیگر از دیدار‌های تیم استقلال را در حساس‌ترین بازی‌های این فصل برعهده خواهد داشت.

به گزارش خبرورزشی، کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیژن حیدری را به‌عنوان داور دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان انتخاب کرده و قرار است این داور، بازی روز شنبه یازدهم مرداد را به همراه علی میرزابیگی و علیرضا ایلدروم سوت بزند.

بیژن حیدری تاکنون ۱۰ بار برای استقلال سوت زده که از این تعداد استقلال در پنج دیدار برنده از زمین خارج شده، ۴ بار مساوی کرده و در یک دیدار نیز تن به شکست داده است. استقلال با این داور تاکنون توانسته ۱۹ امتیاز کسب کند. اولین قضاوت بیژن حیدری برای تیم استقلال در لیگ پانزدهم در زمین صبای قم بود که نتیجه آن دیدار یک- یک شد و آخرین دیداری که بیژن حیدری برای تیم استقلال سوت زد نیز در شهرآورد برگشت لیگ نوزدهم بود که باز هم مساوی شد ولی با نتیجه ۲-۲. لیست بازی‌هایی که استقلال با قضاوت بیژن حیدری برگزار کرده در ادامه می‌آید.

لیگ پانزدهم؛ یک تساوی و ۲ برد
صبای قم یک - استقلال یک
استقلال ۳ - سیاه‌جامگان یک
ماشین‌سازی تبریز صفر - استقلال ۲

لیگ هفدهم؛ ۲ برد و یک باخت
فولاد خوزستان یک - استقلال ۴
پرسپولیس یک - استقلال صفر
استقلال یک - تراکتور صفر

لیگ هجدهم؛ یک تساوی
ذوب‌آهن ۲ - استقلال ۲

لیگ نوزدهم؛ یک برد و ۲ مساوی
تراکتور ۲ - استقلال ۴
ذوب‌آهن ۲ - استقلال ۲
پرسپولیس ۲ - استقلال ۲

ناگفته نماند؛ این داور هرگز مسابقات حساس تیم‌های استقلال و سپاهان را سوت نزده و این اولین بار است که در چنین دیداری برای این دو تیم سوت خواهد زد. دیداری که برای کسب سهمیه آسیایی این دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد و به‌نوعی شش امتیازی محسوب می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی