نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به مثبت بودن تست دوپینگ معین تقوی به عنوان دومین سانداکار تیم ملی، قهرمانی تاریخ ایران در ووشوی جهان زیر سوال رفت.

به گزارش خبرورزشی، پس از فاش شدن خبر دوپینگ حمیدرضا قلی‌پور ملی‌پوش و کاپیتان نام آشنای تیم ملی ووشوی ایران در بخش ساندا، مشخص شد که سید معین تقوی دیگر سانداکار سنگین وزن تیم ‌ملی ایران هم به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش در مسابقات جهانی ۲۰۱۸، به مدت ۴ سال از میادین دور خواهد بود که این خبر هم همانند خبر قلی‌پور توسط فدراسیون ووشوی ایران اعلام نشده است.

طبق حکم فدراسیون‌ جهانی، معین تقوی که مدال طلای وزن ۸۵ کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان هانگژو را به دست آورده بود، از تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۸ تا ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ یعنی به مدت چهار سال، از حضور در میادین بین‌المللی محروم شده است.

در این مسابقات تیم ملی ایران با کسب ۷ مدال طلا و یک مدال نقره قلی‌پور، در بخش ساندا برای اولین بار بالاتر از چین قهرمان جهان شد که به عنوان قهرمانی تاریخی از آن یاد می‌شد، اما با این اوصاف باید یک نقره و یک طلا را از کاروان سانداکاران ایران کم‌ کرد که در این شرایط دو کشور ایران و چین به صورت مشترک در بخش ساندا اول خواهند شد و قهرمانی جام جهانی توسط ایران که از آن به عنوان یک قهرمانی تاریخی یاد می شد زیر سوال رفت.

دوپینگ طلایی ایران در جام جهانی مثبت اعلام شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی