نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز هواداران پرسپولیس می‌خواهند بدانند (و حق دارند بدانند) که این ۵۰ میلیارد کجا خرج شده که هم برانکو و کالدرون شاکی هستند هم دستیاران‌شان و هم بشار رسن؟!

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ کارگزار مالی پرسپولیس اعلام کرد در یک بازه زمانی ۷ ماهه یعنی از زمستان ۹۸ تا امروز ۵۰ میلیارد تومان به باشگاه کمک کرده است. اما ببینیم در این مدت چه اتفاقاتی رخ داده و چه پول‌هایی پرداخت نشده است.
۱- یک‌سری از معوقات پرداخت شده و درصدی از مبلغ قرارداد بازیکنان هم به حساب آن‌ها واریز شده است.
۲- پول برانکو و دستیارانش پرداخت نشده.
۳- پول کالدرون و دستیارانش پرداخت نشده.
۴- پرسپولیس در آستانه کسر ۶ امتیاز قرار دارد.
۵- بشار رسن هم پولش را نگرفته و در آستانه جدایی است.
نمی‌خواهم کسی را متهم کنم و بگویم این ۵۰ میلیارد کجا رفته است. اصل کار را می‌گذاریم بر مبنای پاکی و صداقت مدیران پرسپولیس، اما واقعاً چه اشکالی دارد مسئولان محترم باشگاه برای یک‌بار هم که شده شفاف‌سازی کنند و بگویند این ۵۰ میلیارد تومان دقیقاً کجا خرج شده است؟ آیا اشکالی دارد که هواداران پرسپولیس بدانند پول باشگاه‌شان کجا و چطور خرج شده است؟ مگر مردم نامحرمند؟ مگر غیر از این است که مدیران پرسپولیس و استقلال به عنوان مدیران تیم‌های مردمی باید جوابگوی مردم باشند؟ خب بفرمایید این ۵۰ میلیارد تومان را کجا خرج کرده‌اید و به چه کسانی داده‌اید؟
تا زمانی که شفاف‌سازی صورت نگیرد و هواداران نامحرم قلمداد شوند، شعار‌هایی مثل «تیم مردم» و «مردم صاحبان واقعی تیم ما هستند» یک مشت حرف مفت است. فوتبال‌دوستان در این ۲۰، ۳۰ سال از این حرف‌های مفت زیاد شنیده‌اند و گوش‌شان پر است. امروز هواداران پرسپولیس می‌خواهند بدانند (و حق دارند بدانند) که این ۵۰ میلیارد کجا خرج شده که هم برانکو و کالدرون شاکی هستند هم دستیاران‌شان و هم بشار رسن؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی