نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وکیل برانکو ایوانکوویچ خبر از پرداخت تنها 20 هزار یورو به این مربی و دستیارانش داد، در حالی که سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید 60 درصد مطالبات او پرداخت شده است.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی شد 60 درصد مطالبات برانکو ایوانکوویچ پرداخت شده (اینجا بخوانید) ، وکیل سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید مجموع دریافتی او و دستیارانش تنها به 20 هزار یورو می‌رسد.

دارو بوشیچ در این باره گفت: «شاید باشگاه پرسپولیس در حال حاضر توان پرداخت 60 درصد از طلب برانکو و دستیارانش را داشته باشد، اما ما چنین درصدی از طلب را تاکنون دریافت نکرده‌ایم. تا به این لحظه آنها در مجموع تنها 20 هزار یورو به برانکو و دستیارانش پرداخته‌اند.»

بوشیچ درباره ادعای رسول‌پناه درباره بسته بودن بانک‌های عمان هم گفت: «بانک‌های عمان حتی اگر بسته باشند، می‌شود پول واریزی را دریافت کنند. شاید مدیران پرسپولیس تاکنون چیزی به اسم بانکداری اینتری نشنیده باشند!»

وکیل برانکو درباره محرومیت پرسپولیس هم بیان کرد: «به طور حتم فیفا هفته آینده باشگاه پرسپولیس را جریمه خواهد کرد و تنها پرسش اینجاست که این جریمه به چه شکل خواهد بود. فکر می‌کنم بخشی از این جریمه‌ها، هفته آینده توسط کمیته انضباطی فیفا اعلام می‌شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی