نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: ما عادت کردیم به جای گلایه در زمین کار خودمان را انجام دهیم و قهرمان شویم.

پیروانی: عادت آزادی به قهرمانی ما، کری دوستانه بود به گزارش خبرورزشی ، جمعه گذشته افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس یکی از خوشحال‌ترین افراد حاضر در استادیوم آزادی بود. او پس از پایان بازی با ذوب‌آهن اصفهان و به رغم شکست باز هم کری خواند و گفت: «استادیوم آزادی به قهرمانی‌های پرسپولیس عادت کرده است و...»

آقا افشین برای حریفان کری خواندید؟!
فضای قهرمانی و جشن بود و خواستم یک شوخی کنم و این فضا عوض شود. البته کتمان نمی‌کنم خیلی در طول فصل اذیت شدیم و سختی کشیدیم. هر روز یکی از رقیبان ما بیانیه می‌داد یا مسئولانش مصاحبه می‌کردند و این قشنگ نبود.

شما هم جزو معدود کسانی در باشگاه پرسپولیس بودید که جواب می‌دادید.
بالاخره نمی‌شد سکوت کرد. من پس از پایان بازی به محمدحسین میثاقی گفتم یحیی گل‌محمدی یک الگوی خوب برای همه مربیان است. یحیی فقط تمرکزش را روی بازی‌های پرسپولیس گذاشت و هرگز از دایره ادب خارج نشد. کاش خیلی‌ها از او یاد بگیرند و به قهرمانی تیم پرسپولیس احترام بگذارند.

لوکا بوناچیچ هم تبریک گفت.
بله، می‌دانم و بحث من اصلاً ذوب‌آهن نبود. این تیم ما را برد و مبارکش باشد، اما خیلی‌ها متوجه شدند چه اتفاقاتی افتاد. ما نیازی به تونل قهرمانی نداشته و نداریم. برای ما سکوی قهرمانی زدند. در نشست خبری پیش از بازی حرف از تونل قهرمانی بود ولی بعد اتفاقاتی افتاد و ذوبی‌ها تحت فشار قرار گرفتند که... بگذریم!

ولی به نظر می‌رسید از برخی‌ها گلایه دارید؟
ما عادت کردیم به جای گلایه در زمین کار خودمان را انجام دهیم و قهرمان شویم. مهم نیست، بگذریم!

پیروانی: عادت آزادی به قهرمانی ما، کری دوستانه بود

راستی از همه چیز پرسیدیم غیر از شکست مقابل ذوب‌آهن اصفهان! دلیل آن چه بود؟
بچه‌ها زحمت خود را کشیدند، اما در فوتبال همیشه نمی‌توان برد. این شکست هم اتفاق افتاد. بازیکنان ما قهرمان هستند و خیلی خوب بازی کردند و موقعیت‌هایی هم داشت که به نتیجه نرسید.

دلیل اصلی، بی‌انگیزگی بازیکنان شما نبود؟
به هر حال سخت است پس از قهرمانی زودهنگام انگیزه بچه‌ها را حفظ کرد. با این حال گل‌محمدی و کادر فنی که جا دارد از زحمات آن‌ها تشکر کنم، خیلی تلاش کردند. با بچه‌ها حرف زده و اهداف جدید تعیین کردند، اما باید پذیرفت کار دشواری است.

حالا برای جام حذفی انگیزه دارید؟
ما پرسپولیس هستیم و به عشق هواداران خودمان برای همه جام‌ها انگیزه داریم. چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر را به همه طرفداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. تلاش می‌کنیم در جام حذفی هم با تمام قدرت ظاهر شده و با قهرمانی لبخند را روی لبان بچه‌ها بیاوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی