نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصدومیت ادن آزار بر عملکردش تأثیر ‌گذاشت، چرا که نه در لالیگا نمایش درخشانی داشت و نه در این آخرین بازی رئال در لیگ قهرمانان و در نهایت فصل برای او با تلخی تمام شد.

به گزارش خبرورزشی، ادن آزار آخرین بازی فصل اول حضور خود در رئال‌مادرید را مقابل منچسترسیتی انجام داد و البته با یک طعم تلخ این فصل را به پایان رساند. تیم او از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و ستاره بلژیکی هم نتوانست مانع این شکست شود. ادن در اولین سال حضورش در رئال‌مادرید به هیچ‌ عنوان نتوانست انتظاراتی که از او وجود داشت را برآورده کند. خودش هم اخیراً اعتراف کرده بود که این بدترین فصل در تمام دوران ورزشی من بود.

آزار قربانی مصدومیت‌های متوالی شد. اولین مصدومیت مربوط به مشکل عضلانی بود که درست قبل از شروع لیگ اسپانیا به سراغش آمد و خود این بازیکن را هم غافلگیر کرد. او تقریباً یک ماه از میدان دور بود و زمانی که برگشت هماهنگی‌‌اش با تیم و رسیدنش به آمادگی کامل، سخت شده بود. او حالا بابت وضعیت بدنی‌‌اش مورد انتقاد قرار گرفته بود.

اتفاقی که در تابستان هم افتاده بود و خودش در این مورد گفت: «من در روز بد خودم نهایت 77 کیلو هستم اما تابستان امسال به 80 کیلو رسیدم.» در حالی که کم‌کم داشت به شرایط ایده‌آل می‌رسید در بازی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا در اثر ضربه‌ای که هموطنش مونیه که بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است، به او زد دچار آسیب از ناحیه نازک‌نی قوزک پا شد و مجبور شد زیر تیغ جراحی برود.

این مصدومیت باعث شد ادن 16 هفته از میادین دور باشد و به همین دلیل هم سوپرجام اسپانیا و هم تمام بازی‌های جام‌ حذفی را از دست داد. آزار در ماه فوریه به زمین برگشت اما باز هم در بازی مقابل لوانته مصدوم شد و باز هم تحت عمل جراحی قرار گرفت. به نظر می‌رسید با این مصدومیت کل فصل را از دست بدهد اما شیوع ویروس کرونا به او کمک کرد که در مراحل پایانی فصل بتواند رئال‌مادرید را همراهی کند.

اما به نظر می‌رسد همچنان مصدومیت او بر عملکردش تأثیر‌گذار است چرا که نه در لیگ نمایش درخشانی داشت و نه در این آخرین بازی رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان که با شکست 2- یک مقابل منچسترسیتی همراه شد و قهرمان اسپانیا در نهایت با نتیجه 4-2 مغلوب شاگردان گواردیولا شد و از لیگ قهرمانان کنار رفت. تا آخرین لحظات مشخص نبود که او در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد یا نه چون هفته گذشته هم خوب تمرین نکرده بود اما زیدان می‌گفت ادن آماده است و به همین دلیل 83 دقیقه به او بازی داد.

آزار گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ رئال‌مادرید در پایان فصل اول حضورش این آمار را ثبت کرد: 1545 دقیقه در 22 بازی با یک گل و هفت پاس گل. خودش هم می‌داند که با چنین آماری نتوانسته رضایت هواداران مادرید را جلب کند و به همین دلیل برای فصل بعد به شدت دنبال اثبات توانایی‌هایش است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی