نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی‌های استقلال و سپاهان معمولاً تحت‌الشعاع مسائل داوری و بیانیه‌ها و... است. امشب اما تیمی که می‌خواهد ببرد، باید طوری فوتبال بازی کند که حتی اشتباهات احتمالی داور نتواند مانعش شود و در واقع باید داور را هم شکست بدهد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ رسیدیم به حساس‌ترین استقلال – سپاهانِ چند سال اخیر. شرایط جدول لیگ طوری است که احتمال نایب قهرمانی استقلال بیشتر از سپاهان است اما حکایت جام حذفی فرق می‌کند. قلعه‌نویی بعد از باخت به استقلال و نساجی خوشحال است که در جام حذفی هم با استقلال بازی دارد چون این بازی می‌تواند حکم نجات او را داشته باشد. از اهمیت این بازی برای امیر همین بس که گفته می‌شود سپاهانی‌ها برای فصل آینده از نویدکیا لیست هم گرفته‌اند. فرهاد مجیدی هم که بعد از بردن سپاهان در لیگ به بازیکنانش نفری 200 دلار داد تا به آنها بگوید این پیروزی چقدر برایش مهم بود. مسلماً فرهاد کار نیمه‌کاره‌ای دارد که امشب باید بدون دیاباته، مطهری و فرشید اسماعیلی تمامش کند اما با گلر و خط دفاعی که استقلال دارد، اصلاً بازی با سپاهان زخم‌خورده ساده نیست و مجیدی باید امیدوار باشد که امشب امثال وریا، علی کریمی، ریگی، قایدی و... بهتر از تمام بازی‌های گذشته‌شان باشند و البته حسینی و مدافعان هم کمتر اشتباه کنند.

بازی‌های استقلال و سپاهان معمولاً تحت‌الشعاع مسائل داوری و بیانیه‌ها و... است. امشب اما تیمی که می‌خواهد ببرد، باید طوری فوتبال بازی کند که حتی اشتباهات احتمالی داور نتواند مانعش شود و در واقع باید داور را هم شکست بدهد. در بازی‌های رفت و برگشت دو تیم در لیگ برتر، استقلال به طرز ملموسی بهتر بود و 4 امتیاز هم گرفت اما امشب سپاهان چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین دلیل خطرناک است. استقلالی‌ها هم می‌دانند که بعد از پوکر پرسپولیس در لیگ برتر، هواداران‌شان فقط قهرمانی جام حذفی را از آنها می‌خواهند و نایب‌قهرمانی احتمالی لیگ کافی نیست. خوشبختانه بازی حساس امشب مساوی هم ندارد و حتی اگر به ضربات پنالتی کشیده شود، باید برنده داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی