نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزنه‌بردار ملی‌پوش فوق‌سنگین و یکی از امید‌های ایران برای سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان تهران حسابی شاکی شده است.

خبرورزشی/ خسرو کفیلی؛ علی داودی تنها بازمانده وزنه برداری تهران در تیم ملی است. او از بی‌توجهی مسئولان ورزش تهران صدایش درآمده و اعتراضش را در صفحه شخصی اینستایش نوشته است. نبود سالن برای او چاره‌ای جز تمرین در پارکینگ خانه‌شان نگذاشته است. 

ملی‌پوش دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم که بین چهار وزنه‌بردار ایرانی برای سهمیه شانس بیشتری دارد با انتشار پستی نوشته: «۶ ماه است از بستن سالن‌های ورزشی تهران می‌گذرد ولی هیج مسئول ورزش تهران به من کمک نمی‌کند تا تمریناتم را ادامه دهم. امروز در پارکینگ تمرین کردم و ان‌شاءا... روز‌های بعد در آسانسور.»

او درباره دلیل گلایه اش از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان تهران می‌گوید: «متأسفانه هیچ یک از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نه تماسی با من گرفته‌اند، نه حال مرا جویا شده‌اند، انگار نه انگار که من قرار است یکی از ورزشکاران این استان در المپیک توکیو باشم و باید شرایط لازم را برای تمریناتم آماده شود. سؤال من از مسئولان ورزش پایتخت این است که آیا به جز من، وزنه‌بردار دیگری از تهران قرار است به المپیک برود که چنین رفتاری را با من می‌کنند؟»

رکورددار فوق‌سنگین وزنه برداری جوانان جهان به تهرانی کنایه می‌زند: «من قرار نیست در رقابت‌های استانی شرکت کنم بلکه قرار است در مهمترین رویداد ورزشی جهان حاضر شوم که همه ورزشکاران برتر دنیا در آن شرکت می‌کنند. من هیچ پولی از اداره کل ورزش و جوانان تهران نمی‌خواهم بلکه تنها یک سالن به من بدهند تا بتوانم تمریناتم را انجام دهم. توقع من از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران آن است که مثل بقیه ملی‌پوشان وزنه برداری که با حمایت مدیران کل استان‌هایشان در یک سالن اختصاصی تمرین می‌کنند، من هم بتوانم در یک سالن اختصاصی برای المپیک آماده شوم و با حمایت مسئولان استانم دلگرم شوم»

او تمرین در کمپ تیم ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران را سخت می‌داند: «ورزشگاه آزادی تهران یک محیط اداری است و برای حضور در این محل باید مجوز گرفت، من همیشه نمی‌توانم در این سالن تمرین کنم.»

داودی پاداش ۱۰ میلیونی را تنها اقدام مسئولان و هیئت استان تهران برشمرد‌: «با مدال طلای رقابت‌های جهانی و آسیایی مبلغ ۱۰ میلیون تومان به من پاداش دادند.»

او میزان و شرایط بدنی اش را معمولی می‌داند: «با تعویق قهرمانی آسیا و المپیک، تمرینات سبکی را انجام می‌دهم و در شرایط معمولی قرار دارم و منتظر تعیین تاریخ و میزبان جدید قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو و حضور در اردوی تیم ملی برای توکیو هستم.»

او به تماس‌های کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران اشاره می‌کند: «از زمانی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده و ملی‌پوشان به تنهایی تمرین می‌کنند، کادر فنی تیم ملی در تماس با ما از وضعیت‌مان مطلع می‌شوند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی