نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال استقلال گفت:تقدیم کردن این برد به هواداران و تشکر از بازیکنان زحمتکش استقلال کمترین کار است، چون آن‌ها خیلی خوب بازی کردند.

به گزارش خبرورزشی، مجید نامجو مطلق در نشست خبری بعد از بازی استقلال و سپاهان اظهار داشت: خوشبختانه آنالیز خوبی از تیم سپاهان داشتیم و سعی کردیم با کناره‌های این تیم فرصت گلزنی از تیم را بگیریم. ما سعی کردیم در درجه اول توپ‌های دوم را بگیریم تا سپاهان را کار بیندازیم. قطعا بازی جام حذفی، چون تیم بازنده از جام خارج می‌شود به همین دلیل هر دو تیم در شروع کار با احتیاط کار را شروع کردند.

وی افزود: ما، چون مصدومان زیادی داشتیم سعی کردیم بازی را کنترل و سپس به سپاهان ضربه بزنیم که به هدفمان رسیدیم. بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند، ما ۴ روز پیش بازی سنگینی مقابل شهرخودرو داشتیم و امروز بازی پرفشاری را تحمل کردیم. تقدیم کردن این برد به هواداران و تشکر از بازیکنان زحمتکش استقلال کمترین کار است، چون آن‌ها خیلی خوب بازی کردند. ما موقعیت‌های بیشتری نسبت به سپاهان داشتم.

نامجو مطلق تاکید کرد: هر تیمی که در این بازی پیروز می‌شد بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد و امیدوارم این موضوع به حقیقیت بپیوندد، چون حق استقلال است که تیم ما یک جام بگیرد.

وی در خصوص داوری گفت: در مورد پنالتی کمی شلوغ شد، اما در اواسط بازی و قبل از آن پنالتی باید صاحب یک ضربه پنالتی دیگر می‌شدیم. به جز صحنه‌ای که ما اعتراض داشتیم بنیادی‌فر خیلی خوب از عهده این بازی برآمد. امیدوارم ما در مورد صحنه‌هایی که اعتراض داشتیم اشتباه کرده باشیم.

مربی استقلال در خصوص اینکه دوست دارد به کدام تیم در مرحله بعد برخورد کند عنوان کرد: برای ما فرقی ندارد که به کدام تیم بخوریم، چون در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود و برنده بازی بعد به مرحله فینال می‌رسد.

وی در خصوص اینکه آیا دوست دارد در در ورزشگاه آزادی با حریف بعدی بازی کند یا در ورزشگاه شیراز گفت: هر تصمیمی که گرفته شود ما تابع آن هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی