نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: جایگاه‌مان در جدول این اجازه را نمی‌دهد که برای بازی فردا جدی نباشیم.

به گزارش خبرورزشی، لوکا بوناچیچ پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، اظهار داشت: هیچ تفکری به جز بردن یا مساوی کردن در این بازی نداریم، چون جایگاه‌مان در جدول این اجازه را نمی‌دهد که برای بازی فردا جدی نباشیم از طرف دیگر تیم ما توانایی فنی لازم را دارد که بتوانیم نتیجه موردنظر را بگیریم.

وی درباره شناختش از تیم نساجی خاطر نشان کرد: با توجه به آنالیزی که داشته‌ایم، نساجی را خوب می‌شناسیم. نساجی تیمی است که از مهاجم‌مان خوبی برخوردار است. نساجی تیمی است که قدرتی و جنگنده بازی می‌کند و با پاس‌های بلند زیاد به دنبال رسیدن به گل است. از طرف دیگر ضعف‌هایی هم دارند که سعی می‌کنیم تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره برد مقابل پرسپولیس در هفته پیش، یادآور شد: فکر می‌کنم بازیکنان ما کیفیت لازم را دارند که پرسپولیس را در خانه شکست دهند. این توانایی را از ابتدای فصل بازیکنان ما نتوانستند پیدا کنند، ولی خداراشکر در این بازی اتفاق خوبی افتاد. اینکه پرسپولیس را در تهران شکست دهید یعنی تیم توانایی فنی بالایی از ابتدای فصل داشته است.

بوناچیج با بیان اینکه «برای بازی فردا کاملاً آماده هستیم و امیدواریم بازیکنان جدیدی که وارد زمین می‌شوند وظایف‌شان را به خوبی انجام دهند.»، درباره برگزاری این بازی روی چمن مصنوعی عنوان کرد: فکر می‌کنم نساجی، چون تنها تیمی است که در زمین چمن مصنوعی بازی می‌کند، این آمادگی را دارد که همیشه روی این چمن بازی کند، ولی ما روی زمین طبیعی تمرین کرده‌ایم و این خیلی ساده نیست که از چمن طبیعی به یکباره به زمین مصنوعی بیاییم. با این حال این یک قانون است و ما هم مثل سایر تیم‌ها باید از آن تبعیت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی