نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۷ گفت: در این چند سال اخیر با بهترین‌ها کشتی گرفتم و اگر قسمت بود و صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک شدم، به کسب مدال فکر خواهم کرد.

نوری در رویای مدال المپیک

به گزارش خبرورزشی، حسین نوری در گفت‌وگویی اظهار داشت: متاسفانه چندی پیش به ویروس کرونا دچار شدم، اما این مشکل برطرف شد و الان تمریناتم را به طور منظم و فشرده برگزار می‌کنم.

وی افزود: هر کسی در وزن ۸۷ کیلوگرم بهتر باشد مجوز حضور در تیم ملی را دریافت می‌کند و هر فردی به این مهم رسید باید تلاشش را انجام دهد تا برای ایران افتخارآفرینی کند.

عضو تیم ملی کشتی خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر برنامه مسابقات انتخابی المپیک را مشخص کنند تا بتوانیم خودمان را آماده و تمریناتمان را انجام دهیم. من احساس می‌کنم اگر تعدادی کشتی‌گیر را در هر وزن انتخاب و در اردو قرنطینه کنند برای همه بهتر است، چون بیرون از قرنطینه ممکن است به کرونا دچار شویم.

نوری تصریح کرد: با موفقیت چشمگیر کشتی فرنگی در المپیک ۲۰۱۲ این رشته جان گرفت و خود من آن زمان که در اردوی تیم ملی بودم، باانگیزه‌تر شدم.

وی در پایان گفت: در این چند سال اخیر با بهترین‌ها کشتی گرفتم و اگر قسمت بود و صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک شدم، به کسب مدال فکر خواهم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی