نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتقال ویلیان برزیلی از چلسی به باشگاه آرسنال یکبار دیگر پیوند صمیمانه میان این دو تیم را نشان داد.

پیوند برادری آرسنال و چلسی؛ لندنی‌های معاوضه‌گر! خبرورزشی/ علیرضا روش؛ ویلیان رفت کنار داوید لوئیز که سال گذشته از چلسی به آرسنال کوچ کرده بود تا جمع برزیلی‌های آبی این بار در امارات تکمیل شود. چلسی و آرسنال اگرچه رقیب همشهری یکدیگر هستند، اما تجربه نشان داده در بازار نقل و انتقالات خیلی خوب با هم کنار می‌آیند و به جا به‌جایی راضی می‌شوند. اگر باور ندارید ادامه مطلب را بخوانید.

نیکلاس آنلکا
سال ۱۹۹۷ به آرسنال آمد و لیگ برتر همراه با جام‌حذفی را فتح کرد. مارکوپولوی فوتبال اروپا بعد از حضور در تیم‌هایی همچون رئال، سیتی، بولتون، لیورپول، پاری‌سن‌ژرمن و فنرباغچه، سال ۲۰۰۸ به چلسی آمد و مجدداً لیگ برتر همراه با دو جام‌حذفی را بالای سر برد.

اشلی کول‌
می‌گویند بهترین دفاع چپ تاریخ فوتبال انگلیس است. اشلی سال ۲۰۰۶ بعد از اینکه در لباس آرسنال درخشید با قراردادی سنگین در زمان خودش به چلسی رفت. تصمیمی که مورد غضب هواداران آرسنال واقع شد، اما با موفقیت و جام‌های گوناگون برایش همراه بود.

ویلیام گالاس
این بازیکن فرانسوی سال ۲۰۰۱ از مارسی به چلسی آمد و خط دفاع تیم رانیری را مستحکم کرد. سال ۲۰۰۶ به آرسنال رفت و چهار سال آنجا فوتبالش را ادامه داد. ویلیام در لندن باز هم چرخید و این بار تاتنهام را انتخاب کرد تا حسابی در پایتخت زندگی کند.

سسک فابرگاس
۱۶ ساله بود که در لباس آرسنال به دنیای فوتبال معرفی شد و پدیده لقب گرفت. سال ۲۰۱۱ به باشگاه اصلی اش بارسلونا بازگشت. ۲۰۱۴ زمانی بود که به چلسی رفت و مغز متفکر آبی‌های لندن شد. این هافبک اسپانیایی در حال حاضر کنار همسر لبنانی خود در فرانسه حضور دارد و برای موناکو بازی می‌کند.

اولیویه ژیرو
با درخشش در مون‌پلیه توانست سال ۲۰۱۲ به آرسنال بیاید و در سه قهرمانی جام‌حذفی شریک شود. ژیرو ژانویه ۲۰۱۸ به چلسی رفت تا ماجراجویی جدیدی را آغاز کند. با چلسی قهرمانی در جام‌حذفی و لیگ اروپا را دشت کرد و تا سال ۲۰۲۱ هم قراردادش را تمدید.

لاسانا دیارا
تصمیم تعویض تیم از چلسی به آرسنال برایش خوشایند نبود چراکه فقط پنج ماه توانست دوام بیاورد. او سپس به بورنموث رفت و سال ۲۰۰۸ قهرمانی جام‌حذفی را جشن گرفت. دیارا بازی در تیم‌هایی همچون رئال، پاری‌سن‌ژرمن و مارسی را نیز در کارنامه دارد.

امانوئل پتی
در ژوئن ۱۹۹۷ با دستور آرسن ونگر پای میز مذاکره با آرسنال نشست و قرارداد بست تا ۳ سال خوب را تجربه کند. سال ۲۰۰۰ به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد، اما تجربه موفقی برایش نبود. در بازگشت به جزیره چلسی را انتخاب کرد و سه سال در استمفوردبریج فوتبالش را ادامه داد.

پتر چک
چک جزو بازیکنانی بود که موفق شد ۱۱ سال درون دروازه چلسی به طور ثابت حضور داشته باشد. سال ۲۰۱۵ زمان خروج فرا رسیده بود. او آرسنال را انتخاب کرد و توانست خیلی زود به گزینه اصلی حراست از دروازه آرسن ونگر تبدیل شود. انتخاب بعدی این دروازه‌بان بازنشستگی و خداحافظی از دنیای فوتبال بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی