۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی ماشین سازی که سرنوشت تیمش برای بقا در لیگ برتر به هفته آخر اموکول شد گفت: من به شرافت مهدی تارتار اعتقاد دارم. ۳۰ سال است که تارتار را می شناسم و می دانم علیرغم فشارهایی که روی او است، تیمش جوانمردانه بازی می کند.

به گزارش خبرورزشی، هومن افاضلی درباره باخت تیم فوتبال ماشین سازی به تراکتور و حواشی این مسابقه توضیحاتی را ارائه داد؛ «گذشته ها دیگر تمام شده است و فکر کردن به آن دردی از ما دوا نمی کند. باید رو به جلو فکر کنیم. سرنوشتمان برای ماندن در لیگ برتر دست خودمان است و اگر در شرایط خوبی باشیم، نیازی به هیچکس نداریم. »
افاضلی سرمربی سابق پارس جنوبی است اما حالا اعتقاد دارد اشتباهات داوری به نفع همین تیم بود؛ «این هفته و در بازی پارس با فولاد هم دو پنالتی برای تیم فولاد گرفته نشد؛ یعنی دو امتیاز از فولاد گرفته شد و بازهم یک امتیاز به پارس رسید. به این ترتیب ۴ امتیاز در دو هفته به پارس هدیه داده شد. اینها جزوی از فوتبال است و همانطور که گفتم سرنوشت ماندن در لیگ، هنوز دست خودمان است.»
سرمربی ماشین سازی درباره رویارویی پارس جنوبی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی و اینکه هر دو تیم از یک مجموعه هستند، تصریح کرد: من به شرافت مهدی تارتار اعتقاد دارم. ۳۰ سال است که تارتار را می شناسم و می دانم علیرغم فشارهایی که روی او است، تیمش جوانمردانه بازی می کند؛ طوری که حرف و حدیثی در بازی پیش نیاید. درست همانطور که ما مقابل تراکتور بازی کردیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی