نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه در روز‌های گذشته حرف و حدیث‌های فراوانی در مورد بازگشت برانکو ایوانکوویچ به لیگ برتر شنیده می‌شود، اما این مربی کروات، فعلاً قصدی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد.

برانکو فعلاً به لیگ برتر برنمی‌گردد به گزارش خبرورزشی، منابع خبری دو باشگاه به صورت رسمی و غیررسمی خبر‌هایی در خصوص مذاکره با سرمربی پیشین پرسپولیس منتشر کردند و حتی این‌طور اعلام شد که پس از پایان رقابت‌های رسمی و تقویمی تیم ملی عمان، برانکو با فدراسیون این کشور خداحافظی کرده و هدایت سپاهان را برعهده می‌گیرد، اما رفقای صمیمی برانکو در ایران می‌گویند این اخبار صحت ندارد و بیشتر بازی با نام موفق‌ترین مربی خارجی ادوار لیگ برتر است.

برانکو توانست سه قهرمانی پیاپی با پرسپولیس در لیگ بسازد و طبیعی است که مشتریان زیادی در لیگ برتر داشته باشد. حتی خبر رسید تراکتور، گل‌گهر سیرجان و شهرخودرو هم دنبال این مربی هستند و برخی به شوخی نوشتند استقلالی‌ها فصل آینده برانکو را روی نیمکت خود می‌نشانند، اما این مربی کروات، قرارداد سنگین و فوق العاده‌ای با عمانی‌ها منعقد کرده و حتی اگر در این کشور نتیجه نگیرد، ماندنی است. برانکو برای بازگشت به لیگ ایران با دو مشکل اساسی مواجه شده؛ اول اینکه نمی‌خواهد به تیمی غیر از پرسپولیس برود زیرا می‌داند در این صورت محبوبیت خود نزد هواداران این تیم تهرانی را از دست می‌دهد و در ثانی، مالیات سنگینی روی دوش باشگاه پرسپولیس افتاده، اما چون این بدهی مالیاتی به نام برانکو است، اگر وارد ایران شود، تا زمان تسویه حساب باشگاه با اداره مالیات، حق خروج از کشورمان را ندارد. به همین علت بود که برانکو حتی برای ادامه مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس هم به تهران نیامد و برای رسول‌پناه و همکارانش پیغام فرستاد که تنها می‌توانند با وکیل او مذاکره کنند. داریو بوسیچ هم وقتی یک دور مذاکرات ناکام در تهران داشت، ترجیح داد دیگر به ایران نیاید و مذاکرات را به استانبول ترکیه بکشاند! با توجه به آنچه گفته شد، برانکو قصدی برای بازگشت به ایران ندارد. اتفاقاً سرمربی پیشین پرسپولیس، دو هفته قبل در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی، حتی حضورش در جشن قهرمانی سرخ‌ها را هم تکذیب و رسماً اعلام کرد حداقل تا زمانی که مشکل پرونده شکایت او در فیفا و همچنین بدهی مالیاتی‌اش حل نشود، امکان سفر به ایران را ندارد. البته معلوم نیست اگر او پیشنهاد ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلاری از یک باشگاه صنعتی در لیگ برتر دریافت کند، باز هم علاقه‌ای به حضور در لیگ ایران نخواهد داشت یا اینکه او را دوباره در فوتبال کشورمان می‌بینیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی