نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب ‌آهن اعلام کرد در پایان بیستمین دوره لیگ برتر از فوتبال خداحافظی می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، قاسم حدادی‌فر درباره فصل ناموفقی که تیمش پشت سر گذاشت، گفت: فصل جاری یک فصل فرسایشی برای ما و تیم‌های دیگر بود که بازی‌ها خیلی طولانی شد و بیماری کرونا هم خیلی آزاردهنده بود. متأسفانه ما هم امسال نتایج خوبی نگرفتیم و اینکه در هفته‌های اخیر برای فرار از سقوط می‌جنگیدیم اصلاً خوشایند نبود. امیدوارم در فصل آینده همه چیز برای ذوب‌آهن خوب پیش برود و فصلی باشد که این نتایج جبران شود.

وی در ادامه افزود: وقتی برای موفقیت در یک کار، صد بار هم شکست بخوریم باید دوباره تلاش کنیم. مسئولان هم نباید بی‌خیال باشند و همه باید به این تیم کمک کنند تا دوباره به روزهای اوج برگردد. ما حمایت یک کارخانه خوب و بزرگ را پشت سر خودمان داریم، همین‌طور کارگران زحمکتش این کارخانه و مردم اصفهان که ذوب‌آهن را دوست دارند. ما امسال شرمنده کارگران کارخانه و هواداران ذوب‌آهن شدیم و امیدوارم در فصل بعد آنها را با عملکردی بسیار خوب خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا قرار است فصل بعد هم همکاری‌اش را با این تیم ادامه دهد، خاطرنشان کرد: اگر با تصمیم خودم باشد دوست دارم یک فصل دیگر در این تیم بمانم، ولی نظر سرمربی فصل بعد و مسئولان باشگاه هم مهم است. هدف من این است که در انتهای لیگ بیستم از فوتبال خداحافظی کنم و حالا باید ببینیم شرایط چگونه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی