نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت که با وجود مشکلات فعلی این باشگاه، او و سایر اعضای این تیم باید منتظر سوت پایان لیگ برتر و جام حذفی باشند.

برای اینکه خیال خودت راحت شود، از زنوزی سوال کن! به گزارش خبرورزشی، مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود این مشکلات مالی، سال آینده هم در این تیم می‌ماند یا خیر می‌گوید: «با وجود این مشکلات، من و مجموعه تیم باید منتظر سوت پایان مسابقات لیگ و حذفی باشیم. آنقدری که تمرکز ما روی مسائل مالی بوده، روی موضوعات فنی نبوده و کار کردن در این شرایط خیلی سخت است. باید بازیکنان را از لحاظ فکری آماده کنم و درباره شرایط مالی و آینده آنها هم حرف بزنم. دیگر صحبتی درخصوص مسائل فنی نمی‌ماند.»

تارتار در مورد اینکه آذرنیا مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفته بود نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم از یک مجموعه هستند و اینکه از این موضوع نگران است توضیح داد: «دو تیم آنها متعلق به یک مجموعه است و وقتی این مسائل را به ما می‌چسبانند، این شائبه ایجاد می‌شود که احتمالً خودشان قبلاً از این کارها کرده‌اند. آذرنیا برای اینکه خیالش راحت شود، می‌‌تواند از محمدرضا زنوزی درباره من سوال کند. زنوزی از افراد پاک و سالم فوتبال ماست و من یک سال آنجا کار کردم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی