نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حکم بدهی میلیاردی فیفا علیه فدراسیون فوتبال، شوک عجیبی به فوتبال ایران وارد کرده است.

خبرورزشی/ علی جوادی، دیروز همه درباره افتضاح قرارداد ویلموتس حرف می‌زدند. قراردادی که چند خسارت توأم برای ما داشت:

۱- پیش از بازی با عراق در مقدماتی جام جهانی ۲/۲ میلیون یورو از حساب شستا به ویلموتس داده شد که آن زمان نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان بود و الان شده ۶۰ میلیارد تومان.

۲- رأی پرداخت غرامت به ویلموتس از طرف فیفا که با پرداخت پول تأخیر و هزینه دادرسی می‌شود ۵/۶ میلیون یورو (یعنی نزدیک به ۱۷۹ میلیارد تومان).

۳- پول همکاران ویلموتس که به زودی حکم آن‌ها هم می‌آید و مشخص نیست که به این فاکتور سیاه، چند میلیارد دیگر باید اضافه شود.

۴- جدا از همه این پول‌ها، ذهن و روح مردم ایران به دلیل عمق فاجعه آسیب دید که خسارت این یکی از خسارت‌های ریالی به‌مراتب بیشتر است.

***

دیروز همه درباره این قرارداد فاجعه‌بار می‌گفتند و جالب اینکه نمایندگان مردم در مجلس پیش‌قراولان این حرکت شده‌اند. حالا چند نماینده از این حرف زده‌اند که احتمال دارد اموال و دارایی‌های مقصران توقیف شود و این دویست و چند ده میلیارد تومان از حساب شخصی مقصران پرداخت شود. مقصرانی که البته این پول را دارند و در صورت پرداخت این پول به مشکل نمی‌خورند. امیدواریم این ماجرا مشمول مرور زمان نشود و تا انتها، نمایندگان را پیگیر ببینیم. امیدواریم این قرارداد زمینه‌ای شود برای اینکه جیب مردم، تاوان تصمیم‌های اشتباه مدیران را ندهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی