نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: در دو بازی خانگی داوران ۶ امتیاز سالم را از جیب ما برداشتند، مگر بدشانس‌تر از ذوب‌آهن وجود دارد؟

به گزارش خبرورزشی، لوکا بوناچیچ پس از شکست 3 بر 2 تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال و قرار گرفتن ذوب‌آهن در رده دوازدهم جدول لیگ نوزدهم اظهار داشت: شاید برد حق تیم گل‌گهر که بیشتر تلاش کرد و انگیزه بیشتری داشت بود.

وی افزود: از بازی بازیکنانم راضی نیستم. گل‌گهر بهتر از ما بازی کرد و پیروز شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه تیمش شانس آورد که در لیگ برتر باقی ماند، گفت: اگر از شانس صحبت می‌کنید، باید بگویم که به عنوان تیم میزبان داوران سر ما را در 2 بازی خانگی بریدند و مگر بدشانس‌تر از ذوب‌آهن وجود دارد؟ داوران 6 امتیاز سالم را از جیب ما برداشتند.

بوناچیچ ادامه داد: البته با هر زحمتی که بود توانستیم 30 امتیاز بگیریم و در جایگاه فعلی قرار گرفتیم.

وی درباره داوری دیدار با گل‌گهر سیرجان بیان کرد: معمولاً درباره داوری صحبت و عملکرد داوران را تفسیر نمی‌کنم و الان هم دیگر مهم نیست. آن موقع که سر ما را می‌بریدند از این سوالات کمتر می‌پرسیدید و فقط امشب درباره داوری می‌پرسید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره برنامه خود برای فصل آینده تصریح کرد: هیچ برنامه‌ای ندارم. فعلاً فصل را تمام کرده‌ام و باید عملکرد تیم را آنالیز کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. هنوز هیچ چیز نمی‌دانم.

بوناچیچ درباره روز جهانی پزشک گفت: پزشکان قهرمان میدان مبارزه با کرونا هستند. پزشکان با مبارزه در جبهه سلامت توانستند شرایط را به خوبی مدیریت کنند و برد واقعی را پزشکان به دست آوردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی