نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون کشتی به اظهارنظر در مورد آخرین وضعیت این رشته پرداخت.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا دبیر در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله حسین (ع)، در خصوص تاثیر کرونا روی کشتی اظهار داشت: در مورد ویروس منحوس کرونا از دوران جنگ نیز بدتر شده است. در آن دوران چند روزی آتش‌بس وجود داشت و پناهگاهی و شهر‌های آرام نیز وجود داشت، اما در حال حاضر همه جا این ویروس است. نگرانی ما در مورد ویروس کرونا در خصوص آینده آن است. کشتی را با چهل و چند هزار نفر تحویل گرفتیم و اینکه می‌گویند یکصدهزار نفر کشتی‌گیر داشتیم، اینچنین نیست. این موضوع معضل فعلی کشتی است و من نگرانی زیادی در مورد آن دارم.

وی افزود: قطعا تاثیر کرونا را در سالیان آینده خواهیم دید و بچه‌هایی که قرار بود جذب این رشته شوند با وجود این ویروس امکانش نبود. کشتی مانند خوانندگان زیر زمینی شده است و به جای اینکه مشکلات را برطرف کنیم، بچه‌های ما زیرزمینی در حال تمرین هستند و نمی‌توانیم به آن‌ها بگوییم تمرین نکنند. خودمان را به خواب نزنیم. آقایان مسئولان ورزش و بهداشت! بچه‌های ما در حال تمرین هستند. اگر در دوران جوانی بودم، چه کسی به من می‌توانست بگوید تمرین نکنم؟
رئیس فدراسیون کشتی عنوان کرد: اردوی ما باید هدفمند باشد و اگر مشخص شود ما مسابقات جهانی را داریم اردو را برگزار می‌کنیم، اما اگر مسابقات جهانی برگزار نشود، چرا باید اردو را برگزار کنیم. در خصوص لیگ نیز می‌گویند چرا اصرار به برگزاری لیگ دارم. من اصراری به برگزاری لیگ ندارم و اولین هدف ما از برگزاری لیگ ورود کشتی به خانه مردم است. قهرمانان دوران ما را بیشتر می‌شناختند یا قهرمانان فعلی را؟ قطعا قهرمانان زمان ما شناخته شده‌تر بودند و ما به دنبال این هستیم که دوباره کشتی را به خانه‌ها ببریم. حتی پیشنهاد دادیم کشتی را در لیگ در دو زمان دو یا دو دقیقه و نیم برگزار کنیم تا بچه‌ها به آمادگی برسند.

دبیر خاطرنشان کرد: بحث دیگر ما معیشت بچه‌ها است تا آن‌ها مشکلات مالی خود را برطرف کنند. شاید بچه‌هایی که در المپیک مدال بگیرند، وضع‌شان خوب شود، اما سایر کشتی‌گیران حتی با کسب دو یا سه مدال در سال مشکل مالی دارند. وظیفه من راه‌اندازی است، اما دیگر سرنوشت دست وزارت بهداشت است تا مجوز مسابقات را صادر کند. حتی اعلام کردم آمادگی دارم مسابقات را در فضای باز برگزار کنیم تا کشتی زنده بماند. وقتی رهبر معظم و مراجع اعلام می‌کنند که همه چیز دست ستاد کرونا است، ما نیز اطاعت می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی