نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۱
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد محمدی‌مرام، گزارشگر فینال لیگ قهرمانان اروپا معتقد است شانس بایرن برای قهرمانی بیشتر است.

به گزارش خبرورزشی، فردا شب حساس‌ترین بازی باشگاهی فصل در ورزشگاه دالوژ لیسبون بین بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن برگزار خواهد شد و قهرمان چمپیونزلیگ از دل این دیدار بیرون خواهد آمد. بی تردید این دیدار بینندگان زیادی را پای تلویزیون می‌نشاند و قطعاً آنها نیز بازی را با بهترین گزارش تماشا کنند. آن طور که اعلام شد فردا شب فرشاد محمدی مرام گزارشگر جوان و با استعداد صداوسیما این بازی را گزارش خواهد کرد. به همین بهانه به سراغ او رفتیم و با هم گپ زدیم. 

برای اولین بار قرار است فینال لیگ قهرمانان اروپا را گزارش کنی؟
خب من در چند وقت اخیر فینال‌های مختلفی را گزارش کردم ولی فینال چمپیونز لیگ را تا به حال گزارش نکردم و اگر خدا بخواهد فردا شب با گزارش بازی فینال در خدمت مردم خواهم بود.

بازی را چند چند پیش بینی می‌کنی؟
پیش بینی دقیق بازی به این مهمی واقعاً کار سختی است. واقعیت این است، چون طرفدار هیچکدام از تیم‌ها هم نیستم خیلی فرقی نمی‌کند کدام تیم قهرمان شود ولی فکر می‌کنم شانس بایرن با توجه به انسجام تیمی که دارد کمی بیشتر است. البته که نباید از خط حمله وحشتناک قدرتمند پاریسی‌ها به راحتی گذشت.

خودت طرفدار کدام تیم خارجی هستی؟
خب من از بچگی عاشق آرسنال بودم و طرفدار سرسخت این تیم هستم. انشاالله فصل اینده آرسنال با آرتتا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد و طرفدارانش را خوشحال کند.

در گزارشگری الگوی خاصی داری؟
کلاً تقلید کردن در گزارش را نمی‌پسندم به همین دلیل همیشه سعی کردم خودم باشم و کار خودم را انجام دهم. امیدوارم مردم از گزاریش هایم راضی باشند.

راستی چرا بازی‌های داخلی را گزارش نمی‌کنی؟
راستش چند سالی است که اصلاً لیگ داخلی را دنبال نمی‌کنم و به آن اشراف کامل ندارم به همین دلیل علاقه‌ای به گزارش کردن بازی‌های داخلی ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    دمت گرم سنجیده ترین و بهترین کار ممکن رو میکنی از این به بعد تو بهترین گزارشگری هستی که با داو جون پای گزارشای بازیش میشینم♥️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی