نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس به خبرورزشی گفت: خیلی سخت است که بخواهید نتیجه دربی را پیش‌بینی کنید، اما من فکر می‌کنم شانس پرسپولیس بیشتر باشد.

به گزارش خبرورزشی، ناصر محمدخانی ستاره دهه ۶۰ پرسپولیس معتقد است در بازی نیمه‌نهایی جام‌حذفی شانس تیم اسبق خودش بیش از استقلال است.
پیشکسوت تکنیکی پرسپولیس برای این ادعا دلیل خاص خودش را هم دارد که در زیر می‌توانید بخوانید.

چهارشنبه این هفته قرار است دربی حذفی برگزار شود. به نظر شما نتیجه این بازی چه می‌شود؟
خیلی سخت است که بخواهید پیش‌بینی کنید، اما من فکر می‌کنم شانس پرسپولیس بیشتر باشد.

چطور؟
(با خنده)، چون من پرسپولیسی هستم و دوست دارم تیم محبوبم برنده شود! ازشوخی گذشته، اما تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده است. به نظرم استرس استقلالی‌ها برای پیروزی در این دیدار بیشتر از پرسپولیس است. این می‌تواند کفه ترازو را به سود پرسپولیسی‌ها سنگین کند. البته حتماً بنویسید استقلال این روز‌ها با فرهاد مجیدی نتایج خیلی خوبی گرفته است و بازی راحتی پیش روی ما نیست.

توصیه‌ای به یحیی گل‌محمدی ندارید؟
یحیی خودش الان یکی از مربیان با تجربه لیگ برتر محسوب می‌شود که همه شرایط را دیده و سنجیده است. به نظرم صبر و حوصله به خرج دادن می‌تواند تعیین‌کننده باشد. تیمی که منظم و با حوصله بازی کند، تمرکز داشته باشد و عجله نکند شانس بیشتری خواهد داشت.

خط حمله استقلال هم با قائدی و دیاباته فوق العاده است؟
شکی نیست، اما پرسپولیس هم درخط میانی و حمله بازیکنان فوق العاده‌ای دارد. مهدی ترابی، بشار رسن، علی علیپور، احمد نوراللهی و حتی کمال کامیابی‌نیا از مهارت‌های خوبی برخوردارند.

یک نفر از قلم افتاد؟!
از قلم نیفتاد بلکه می‌خواستم بگویم وحید امیری می‌تواند کلیددار دربی باشد. او یک چپ‌پای تکنیکی و در عین حال سرعتی است. وحید امیری جزو معدود بازیکنانی است که به راحتی نفر مقابل و یک در برابر یک را از پیش‌رو برمی‌دارد و در زمین حریف خطرناک است. گل فنی و خوبی هم به سایپا زد که او را از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری قرار خواهد داد و می‌تواند گلزن دربی حذفی لقب بگیرد.

یک بار گفتید «وحید امیری بهتر از من است!» جمله‌ای که به نظر ما کمی اغراق شده به نظر می‌رسد؟
نه، بالاخره هر نسلی می‌رود و جای خودش را به نفر بعدی می‌دهد. وحید امیری هم فوتبالیست فنی و پسر بسیار خوبی است. بازی‌های او در پرسپولیس و تیم ملی به ویژه جام جهانی روسیه مقابل اسپانیا و پیکه فراموش‌نشدنی است. امیدوارم روز چهارشنبه وحید و سایر بچه‌های یحیی گل‌محمدی بهترین عملکرد خودشان را به نمایش بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی