۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داور فوتبال کشورمان گفت: در شرایطی که به عنوان داور دربی انتخاب شده بودم، زیرآب من را زدند و داور دیگری را بیست دقیقه‌ای انتخاب کردند.

به گزارش خبرورزشی، ظاهرا دربی جام حذفی و انتخاب زاهدی فر به عنوان قاضی این مسابه به همین سادگی‌ها نبود، چرا که رضا کرمانشاهی در این باره می‌گوید: «کمیته تخصصی داوران پس از ارزیابی عملکردم در دیدارهای گذشته، من را به عنوان داور دربی انتخاب کرد. انتخاب بنده به عنوان داور به مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال شد و ایشان هم تأیید کردند، اما آقای سهرابی در دپارتمان داوری به دلیل خصوصت شخصی و مشکلی که با اسماعیل صفیری رئیس کمیته داوران داشت، زیر آب من را در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال زد.»

ادامه حرف‌های این داور را می‌خوانید: «سهرابی یک هفته گذشته در محفل خصوصی گفته بود که من باید داوران را انتخاب کنم، در صورتی که به او اجازه چینش داوران داده نمی‌شد. متأسفانه در 20 دقیقه داور دربی را انتخاب کردند. دست‌های پشت پرده فوتبال اینها هستند، نه ما داوران. تیم‌ها باید بدانند ما داوران دست‌های پشت پرده نیستیم و آب از سرچشمه کثیف است.»

کرمانشاهی خاطرنشان کرد: «فردا ساعت 12 به همراه نماینده مجلس پاکدشت به فدراسیون فوتبال خواهم رفت تا از حقم دفاع کنم. در فدراسیون یکسری صحبت‌ها را مطرح خواهم کرد تا برخی مسائل برای همه مشخص شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی