نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد کومان در مصاحبه با سایت بارسلونا از اینکه در باشگاه محبوبش مشغول به کار شده، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه بارسلونا احساس کرد در این مقطع بهترین گزینه برای سرمربیگری آبی‌واناری‌ها رونالد کومان است و پس از ناکامی در فصل 2020-2019 سرمربی تیم ملی هلند را استخدام کرد.

کومان در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی بارسلونا درباره بازگشتش به این باشگاه گفت: «احساس می‌کنم که بارسلونا خانه من است. در سفر قبلی‌ام به این شهر احساس می‌کردم چیزی گم کرده‌ام چون برای کار کردن در باشگاه بارسلونا نیامده بودم. الان اما سرمربی این تیم هستم و از این بابت بسیار خوشحالم. مهمترین چیز این است که شما بدانید وقتی به بارسلونا می‌آیید چه به عنوان بازیکن، مربی یا کارمند، در بهترین باشگاه دنیا هستید و هیچ فرصتی بهتر از این نمی‌تواند باشد. بسیار خوش‌شانس هستیم که در این باشگاه کار می‌کنیم.»

کومان درباره آینده لیونل مسی در بارسلونا هم بیان کرد: «داشتن بازیکنی مانند مسی در تیم مایه خوشنودی است. مسی با کیفیتی که بازی‌اش دارد می‌تواند در سیر تحول تیم جایگاه خودش را پیدا کند.»

کومان درباره سبک بازی بارسلونا تحت هدایت خودش هم گفت: «می‌خواهم تیمم فوتبالی هجومی ارائه کند و با آن جام ببرد چون این مهمترین چیز است. مربی‌‌ای هستم که نظم و انضباط تیمی را دوست دارد. سوار شدن بر بازی و مسلط شدن بر حریف را دوستم. من یک هلندی هستم و ما هلندی‌ها فوتبال را هجومی می‌پسندیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی