۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجراهای محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر و مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال بعد از گذشت هفته‌ها از آن برنامه پرحاشیه هنوز تمام نشده است.

به گزارش خبرورزشی، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر محمدحسین میثاقی در بخشی که در ارتباط با وضعیت لیگ‌های رده پایین‌تر صحبت می‌کرد حرفی زد که خیلی‌ها از او برداشت‌های مختلفی انجام دادند اما به نظر می‌رسد کنایه او به مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال بوده است.

میثاقی در ویدئویی که در فضای مجازی پربیننده شده درباره اتفاقات لیگ دسته 2 صحبت هایی انجام داده و می‌گوید: «یک تیم در 5 بازی آخرش 30 گل خورده است یا یک تیم در یک نیمه 3 کرنر و در نیمه دوم 19 کرنر داده است. آمارها را ببینید خنده‌تان می‌گیرد دقیقا مثل آمارهایی که درباره برخی از برنامه‌های تلویزیونی مطرح می‌شود و می‌گویند فلان تعداد بیننده دارد و...»

این حرف های میثاقی که خیلی ها تعابیر مختلفی از آن کردند اشاره و کنایه به حرف‌های مهدی تاج است که چند روز پیش در مصاحبه‌ای با انتقاد از محمدحسین میثاقی گفت: «چند بار یک مجری می‌گوید بی‌کفایت، هیئت رئیسه بی‌کفایت... این‌ها جرم است. بی‌کفایت کسی است که برنامه‌ای با سه میلیون بیننده را می‌رساند به 200 هزار بیننده.»

تاج در حالی این حرف‌ها را زد که در آن برنامه پرحاشیه و جنجالی در فوتبال برتر حضور پیدا کرده بود نیز بارها با میثاقی بر سر مسایل مختلف دچار چالش شد و رئیس سابق فدراسیون چند باری به برنامه نود و عادل فردوسی‌پور اشاره کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی