نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال حتی اگر طی یک عملیات دقیق ریاضی با محاسبات خودش هم وارد عمل می‌شد، نمی‌توانست معادلات را اینقدر بد به هم بریزد.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ مربیگری فقط به کت و شلوار پوشیدن و دست به سینه ایستادن لب خط هنگام مسابقات نیست. یک مربی همان طور که فرهاد مجیدی در دربی حذفی در نقش خود فرو رفت و یحیی گل‌محمدی در همین بازی با حضور تیمی که هر لحظه می‌خواست نتیجه بازی را برگرداند تلاش می‌کرد، نقش‌های متعددی را ایفا می‌کند.

روز دربی باور کردیم استقلال صاحب یک مربی جوان و مسلط به کار شده است اما ساعاتی نگذشت که با یک استعفای عجیب در فضای مجازی همه چیز به هم ریخت.

راستی فرهاد مجیدی که در قالب یک مربی به خوبی وظایفش را انجام می‌داد از این استعفای مصلحتی در اینستاگرام به دنبال چه اهدافی بود؛ تنبیه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل؟ اعتراض به سفر - به تعبیر او - بی‌موقع آقای مدیر به اروپا یا طنازی برای هواداران استقلال که امروز، فرد دیگری را به جز مجیدی در فینال جام حذفی روی نیمکت ندارند؟

او به کدامیک این از این اهدافی که دنبالش بود، رسید؟

سرمربی استقلال حتی اگر طی یک عملیات دقیق ریاضی با محاسبات خودش هم وارد عمل می‌شد، نمی‌توانست معادلات را اینقدر بد به هم بریزد. او بد بازی کرد، بی‌موقع‌تر از سفر سعادتمند به ایتالیا در فضای مجازی استعفا کرد و تیمش که قدرت اتکای بازیکنانش به او بود را برای چند روزی تنها گذاشت.

تنش‌ها و پچ‌پچ‌هایی که بازیکنان جوان پس از این استعفا کردند، آیا در نهایت به سود استقلال شد؟ ما می‌گوییم حتی این آشتی‌کنان مصلحت‌جویانه با وساطت وریا غفوری و مجید نامجومطلق، زیبایی‌های دربی حذفی را به بازی‌های کودکانه ای تشبیه کرد که مناسب مربیان حرفه‌ای نیست.

نه فقط استعفای مجیدی که پست اینستاگرامی یحیی گل‌محمدی هم به شدت احساساتی بود و در فوتبال حرفه‌ای، این قبیل حرکات را به بازی مربیان حرفه‌ای وقت شناس تشبیه نمی‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی