نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۰
پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که فرهاد مجیدی گفته بعد از این بازی از سمتش استعفا می‌دهد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ فرهاد مجیدی که از روز اول هم با احمد سعادتمند زاویه داشت، به نقطه‌ای رسیده که دیگر نمی‌تواند با او کار کند و می‌خواهد بعد از بازی امروز برود. او از مدیر‌عامل باشگاه استقلال صداقت ندیده و بابت مذاکره با استراماچونی به شدت دلخور است. حالا بماند که مدیران استقلال بدترین زمان ممکن را برای مطرح کردن قضیه مربی ایتالیایی انتخاب کردند، اما به هر حال استقلال یا جای مجیدی است، یا جای سعادتمند.

فرهاد مجیدی استقلال را نایب‌قهرمان لیگ برتر کرد و در جام حذفی هم سپاهان و پرسپولیس را حذف کرد، اما هنوز قدم آخر که خیلی مهم است، باقی مانده و فرهاد می‌خواهد با جام از استقلال برود و حتی سایه‌ای باشد روی سر استراماچونی که البته باید دید می‌آید یا نه؟ اینکه فرهاد با جام برود یا بدون جام، خیلی فرق می‌کند. در حال حاضر سایر مربیان استقلالی نظیر منصوریان، نکونام، قلعه‌نویی و... نزد هواداران استقلال محبوبیت زیادی ندارند ولی فرهاد مجیدی به سبب نتایج اخیر از آن‌ها محبوب‌تر است و شاید فقط بتوان استراماچونی را محبوب‌تر از او دانست.

با تمام این اوصاف حافظه هواداران فوتبال ضعیف است. همین دیروز بازیکنی به پرسپولیس پیوست که بدترین توهین ممکن را به پیراهن این تیم کرده بود، اما حالا با سلام و صلوات او را آورده‌اند و طرف هم احتمالاً از بچگی پرسپولیسی بوده! از این مثال‌ها در استقلال هم داشته‌ایم پس روی نظر هواداران استقلال هم خیلی نمی‌توان حساب کرد. مجیدی امروز محبوب است ولی اگر همین بازی با تراکتور را ببازد، به شدت از محبوبیت او کم می‌شود. استراماچونی هم طبعاً از این قاعده مستثنی نیست. او هم فعلاً محبوب است ولی اگر برگردد و نتیجه نگیرد، مثل قلعه‌نویی و منصوریان و... می‌شود.

به هر حال امروز فینال آخر فرهاد مجیدی است. او خیلی دوست دارد با جام برود و بازیکنان استقلال هم بعد از قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس می‌خواهند یک جام به هواداران‌شان بدهند. آیا تراکتور اجازه می‌دهد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی