نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنیسور ملی‌پوش کشورمان به خبرورزشی گفت: هزینه‌های کفش، لباس، مربی، زه‌کشی راکت و بدنسازی با خودمان است و فدراسیون هیچ مبلغی برای کمک به ما نمی‌دهد.

خبرورزشی/ محدثه جوادی؛ نداشتن زمین این روز‌ها معضل بزرگی برای تنیسور‌های ملی‌پوش شده است. حسام اسماعیلیزدی، تنیسور ملی‌پوش از نبود زمین خیلی شاکی است. او می‌گوید‌: «من برای تمرینم هر روز زمین اجاره می‌کنم، اما در ساعات خاصی مجبورم تمرین کنم چراکه از ساعت ۵ عصر باشگاه‌ها زمین را به اعضای‌شان می‌دهند تا پول بیشتری بگیرند. این ساعات، ساعات گل تنیس هستند، اما من ظهر که آفتاب مستقیم می‌تابد و هیچ‌کس در زمین تنیس نیست تمرین می‌کنم، طوری که چند هفته پیش چشم‌هایم آسیب دید و دکتر گفت به‌خاطر تابش مستقیم آفتاب است، اما چاره‌ای ندارم. من تنیسور تیم ملی هستم چرا برای زمین تنیس باید پول بدهم؟»

تنیسور ملی‌پوش برای گذران زندگی شاگرد می‌گیرد: «هزینه‌های کفش، لباس، مربی، زه‌کشی راکت و بدنسازی با خودمان است و فدراسیون هیچ مبلغی برای کمک به ما نمی‌دهد. من و بقیه بچه‌های تیم ملی شاگرد می‌گیریم. از هر کدام از قهرمانان و مربیان تنیس بپرسید می‌گوید؛ بازیکنی که برود به سمت شاگرد گرفتن باید فاتحه تنیسش را خواند چراکه شاگرد گرفتن برای یک بازیکن حرفه‌ای سم است و بازیکن افت می‌کند، اما با این خرج سنگین زندگی اصلاً نمی‌توانیم زندگی را بچرخانیم و مجبوریم.»

او از عدم همکاری فدراسیون ناراضی است‌: «در تنیس ایران ما ۸، ۹ تنیسور خوب داریم و بقیه فقط بازی می‌کنند. فدراسیون باید کاری کند یا نامه‌ای به وزارت ورزش بزند که حداقل ما ۹ نفر پول بدنسازی ندهیم و باشگاهی به ما بدهد. ما با تمام خرج‌هایی که داریم باید پول باشگاه هم بدهیم و با حقوق کمی که از فدراسیون می‌گیریم، هیچ کاری نمی‌شود کرد. با یک میلیون و دویست هزار تومان یک بچه ۱۰ ساله هم نمی‌تواند زندگی‌اش را بگذراند چه برسد به ما.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی